اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کیتکو تحلیل کرد:

طلا هنوز فرصت بیشتری برای افزایش قیمت در روزهای آینده دارد

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اقتصادی کیتکونیوز نشان می دهد که قیمت طلا هنوز این فرصت را دارد که طی روزهای آینده با افزایش بیشتری روبرو شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکونیوز، قیمت طلا در پایان مبادلات هفته گذشته توانست میانگین قیمتی 200 روز گذشته را بشکند و این مساله می تواند سرآغازی برای افزایش بیشتر قیمت این فلز گرانبها باشد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه به بیش از 1288 دلار رسیده که نسبت به جمعه قبل از آن بیش از 2.4 درصد رشد داشته است. این برای پنجمین هفته متوالی است که قیمت طلا با افزایش روبرو شده است.

بیل باروش تحلیلگر ارشد موسسه آی آی تریدر در این باره تاکید کرد: تا زمانی که قیمت طلا بالاتر از میانگین 200 روز گذشته خود باشد، می توان نسبت به ادامه روند صعودی قیمت آن امیدوار بود. میانگین قیمت طلا در 200 روز گذشته 1264 دلار بوده است. به نظر می رسد هر گونه کاهش قیمت طلا به زیر 1264 دلار در هر اونس می تواند سرآغازی برای کاهش بیشتر قیمت باشد.

وی در ادامه افزود: سطح مقاومتی بعدی برای طلا 1290 دلار خواهد بود.

اوگن واینبرگ تحلیلگر ارشد کامرزبانک آلمان نیز تاکید کرد: بازار طلا اکنون با سطح بالایی از خرید روبرو شده و این مساله تعجب برانگیز نخواهد بود که در کوتاه مدت با کاهش نسبی قیمت طلا روبرو شویم. البته من همچنان نسبت به افزایش قیمت طلا در بلندمدت امیدوار هستم.

وی افزود: به نظر من روند صعودی قیمت طلا چندان دوام نخواهد داشت چرا که بخش زیادی از افزایش خرید در بازارهای بین المللی از سوی سفته بازان و دلالان انجام شده است.

کن موریسون تحلیلگر ارشد اقتصادی نیز گفت: طلا در شرایط کنونی برای شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری تلاش می کند. به نظر می رسد بازارهای جهانی برای درک اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تلاش می کند. ترامپ خواستار پایین ماندن نرخ بهره و کاهش ارزش دلار شده است.

وی افزود: البته بعید به نظر می رسد که اظهارات ترامپ تاثیری بر تصمیم فدرال ررزو برای افزایش احتمالی نرخ بهره در نشست ژوئن داشته باشد.

تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن به بیش از 55 درصد رسیده است. این احتمال برای نشست دسامبر نیز به 44 درصد رسیده است.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد