اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
برای دومین دوره؛

«مهدی بهرمانی» رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز شد

سایت طلا : انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تبریز صبح امروز برگزار شد و در این انتخابات "مهدی بهرمانی" با کسب 506 رأی از 747 رأی مأخوذه مجدداً به ریاست این اتحادیه انتخاب شد.

به گزارش سایت طلا، انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تبریز صبح امروز و از ساعت 9:30 دقیقه با حضور پرشور اعضاء این صنف برگزار شد و در نهایت در ساعت 17 با اتمام زمان رأی گیری و شمارش آراء؛ مهدی بهرمانی با دیگر به ریاست این اتحادیه تکیه زد.

این انتخابات که به صورت الکترونیکی برگزار شد، 747 نفر در آن شرکت کردند و هیئت رئیسه هفت نفره این اتحادیه به همراه یک بازرس آن تعیین شد.

بدین ترتیب؛ "مهدی بهرمانی" با 506 رأی به سمت رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز، "میرمحمد پوراقدم شربیانی" با 359 رأی نایب رئیس اول، "هاشم پرویزی" با 324 رأی نایب رئیس دوم، "حسین زرگر تبریزی" با 298 رأی دبیر اتحادیه، "احمد رستمی سخا" با 253 رأی خزانه دار، "محمدباقر آزادی" با 228 رأی و "عبدالصمدابوالقاسمی شتربان" با 217 رأی عضو هیئت مدیره این اتحادیه انتخاب شدند.

برهمین اساس، "عبدالحسین سفیدوطنی" با 215 رأی، "مهدی رضاپسند" با 149 رأی و "علیرضا نوری" با 70 رأی به ترتیب عضو علی البدل اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین "فرهاد عیسی زاده(میلانی)" نیز با 409 رأی در این انتخابات به سمت بازرسی اتحادیه طلا و جواهر تبریز نائل گردید.

گفتنی است شهر تبریز یکی از شهرهای فعال در حوزه طلا و جواهر می باشد که طی سالهای اخیر رشد خوبی در زمینه تولید مصنوعات طلا داشته و همگام با شهرهای بزرگی چون یزد، اصفهان و تهران به تولید محصولات طلایی اقدام نموده است.

سایت طلا ضمن تبریک به جناب آقای بهرمانی برای کسب دوباره اعتماد صنفی و رأی قاطع به ایشان در سمت ریاست اتحادیه طلا و جواهر تبریز و همچنین به هیئت مدیره جدید این اتحادیه، برای ایشان آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون برای خدمت به این صنف و صنعت را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد