اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری تی دی اس:

طلا تا شش ماه دوم 2017 میلادی نخواهد درخشید

سایت طلا : بانک کانادایی تی دی سکیوریتی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که طلا تا شش ماه دوم 2017 میلادی درخشش چندانی نخواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، بانک تی دی اس کانادا اعلام کرد: چشم اندازهای مربوط به افزایش رشد اقتصادی آمریکا به نفع قیمت فلزات اساسی به غیر از طلا در سال 2017 خواهد بود و طلا در شش ماه نخست امسال درخشش چندانی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش بانک تی دی اس افزود: میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2017 میلادی به بیش از 1256 دلار خواهد رسید. این رقم در سال 2016 میلادی به 1251 دلار رسیده است.

این گزارش نشان می دهد که میانگین قیمت هر اونس نقره نیز امسال به 17.31 دلار خواهد رسید.

به اعتقاد تحلیلگران بانک تی دی اس، مهمترین مانع برای افزایش قیمت فلزات گرانبها، افزایش نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا و تقویت ارزش دلار خواهد بود. بازارهای بین المللی منتظر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا نیز در ماه های آینده هستند.

تحلیلگران تاکید کردند: این نگرانی وجود دارد که اجرای بسته محرک مالی در اقتصاد آمریکا موجب افزایش نرخ بهره فدرال رزرو شود و این مساله در نهایت موجب کاهش تقاضا برای طلا و نقره خواهد شد.

در حالی که موسسه تی دی اس پیش بینی کرده است که احتمال افت قیمت طلا به زیر 1200 دلار در کوتاه مدت وجود دارد ولی انتظار دارد که قیمت طلا به سطوح پایین دسامبر 2016 کاهش پیدا نکند.

به نظر می رسد اظهارات دونالد ترامپ در مراسم تحلیف ریاست جمهوری و روشن شدن سیاست های اقتصادی و مالی دولت جدید آمریکا تا حد زیادی می تواند بر روند نوسانات قیمت کالاهای راهبردی به خصوص طلا موثر باشد. ترامپ قول داده است تا مالیات شرکتها را کاهش داده و هزینه های مربوط به پروژه های زیرساختی را افزایش دهد.

برپایه گزارش سایت طلا، برگزاری انتخابات های سرنوشت ساز و مهم در آلمان فرانسه و هلند نیز می تواند عامل مهم و تاثیرگذاری بر قیمت طلا در ماه های آینده به خصوص شش ماه دوم امسال باشد.

روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا نیز به نگرانی بزرگی برای سرمایه گذاران بین المللی تبدیل شده است. حروج بریتانیا از اتحادیه اروپا احتمالا طی ماه های آینده رسما کلید خواهد خورد و این مساله می تواند تبعات زیادی برای اقتصاد اروپا و اقتصاد جهانی در پی داشته باشد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد