اونس طلا2336.49
مظنه15,236,000
18 گرم3,517,200
ارزش سکه34,326,708
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

شاخص کل بورس وارد کانال ۷۸ هزار واحدی شد

در بازار سراسر قرمز امروز بورس اوراق بهادار تهران، شاخص کل بیش از ۵۹۰ واحد افت کرد و وارد کانال ۷۸ هزار واحدی شد. نماد معاملاتی مخابرات ایران، گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین تاثیر را در نوسانات دماسنج بازار سرمایه بر جای گذاشتند.

امروز یکشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۵۹۰ واحد افت کرد و به رقم ۷۸ هزار و ۸۹۶ واحد رسید. همچنین شاخص کل هموزن ۸۸ واحد پایین رفت و به رقم ۱۵ هزار و ۵۵۱ واحدی رسید.

شاخص آزاد شناور پس از ۶۶۷ واحد افت، رقم ۸۶ هزار و ۹۵۰ واحد را تجربه کرد. علاوه بر این شاخص بازار اول ۵۱۳ واحد پایین رفت و رقم ۵۶ هزار ۳۶ واحدی را تجربه کرد. شاخص بازار دوم نیز هم جهت با دیگر شاخص‌های بازار روند نزولی را ادامه داد و ۷۲۱ واحد پایین رفت.

در دومین روز معاملات بورس اوراق بهادار تهران در این هفته نماد معاملاتی که مخابرات ایران ۶۷ واحد در شاخص کل تاثیر منفی گذاشت و با این حساب بیشترین تاثیر کاهشی را بر دماسنج بازار سرمایه داشت. پس از این نماد، نمادهای معاملاتی گسترش نفت و گاز پارسیان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی خارک، ایران‌خودرو و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر را در نوسانات کاهشی شاخص بورس اوراق بهادار تهران داشتند.

ارزش معاملات امروز رقم ۱۰۴ میلیارد و ۸۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را تجربه کرد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۵۶۴ میلیون و ۸۹۲ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۴۴ هزار و ۳۳۲ نوبت داد و ستد شد.

امروز در گروه شیمیایی، ۴۱ میلیون و ۹۷۵ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان مورد مورد معامله قرار گرفت. همچنین در گروه خودرو، ۶۰ میلیون و ۵۱۱ هزار سهم به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۶۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در ۵ هزار و ۷۲۳ نوبت معامله داد و ستد شد.

علاوه بر این در گروه سرمایه‌گذاری‌ها، ۷۹ میلیون و ۶۶ هزار سهم به ارزش ۸ میلیارد و ۸۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

در معاملات امروز نماد آتیه داده‌پرداز بیشترین حجم معامله را از آن خود کرد به طوری که در این نماد ۸ میلیون و ۷۴۳ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

از جمله معاملات درون‌گروهی امروز می‌توان به جابه‌جایی ۶ میلیون و ۶۲۴ هزار سهم به ارزش یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تنها در یک معامله درون‌گروهی اشاره کرد.

همچنین آیفکس امروز ۱۵ واحد افت کرد و رقم ۸۵۲ واحد را تجربه کرد. ارزش معاملات فرابورس ایران امروز به رقم ۱۲۰ میلیارد و ۴۹۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۱۷۰ میلیون و ۷۷۴ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۴ هزار و ۷۲۴ نوبت داد و ستد شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد