اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی ضعیف از رشد اقتصاد جهانی در سال آینده

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی رشد اقتصاد جهان را در سال آینده تنها 2.9 درصد پیش‌بینی کرد که نسبت به قبل بدبینانه است.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) در تازه‌ترین پیش‌بینی‌ها ارزیابی خود از رشد اقتصاد جهانی را کاهش داده است. این نهاد بین‌المللی رشد اقتصاد جهانی را در سال 2016 ، 2.9 درصد پیش‌بینی کرده که نسبت به ارزیابی‌های قبلی با کاهش 0.1 درصدی همراه است. OECD رشد اقتصادی در سال 2017 را نیز 3.2 درصد پیش‌بینی کرده که بسیار بدبینانه است.

کاترین من اقتصاددان ارشد سازمان همکاری و توسعه اقتصادی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگسیت) را نیز بر کاهش رشد اقتصادی انگلیس تاثیرگذار می‌داند و پیش‌بینی می‌کند رشد اقتصادی انی کشور در سال 2016 به 1.8 درصد و در سال 2017 به یک درصد کاهش یابد.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی همچنین با توجه به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تاثیر آن را بر رشد مبادلات تجاری دنیا و رشد جهانی اقتصاد منفی ارزیابی می‌کند.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی همچنین به کاهش رشد اقتصادی کانادا به دلیل افت رشد اقتصادی جهانی هشدار داده است. آمارهای کانادا در هفته گذشته نشان داد میزان بدهی خانوارها در فصل بهار به بالاترین میزان نسبت به سال گذشته قرار گرفته است.

این نهاد بین‌المللی همچنین نوشته است کاهش تقاضا مطمئنا نقش مهمی در افت تجارت جهانی بازی می‌کند همچنین فقدان حمایت‌های سیاسی برای سیاست‌های تجاری نیز عامل دیگری بر نگرانی‌های اقتصادی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد