اونس طلا2331.8
مظنه15,256,000
18 گرم3,521,800
ارزش سکه34,371,768
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
بانک بی ان پی پاریباس خبر داد:

احتمال افزایش بیشتر ارزش دلار آمریکا وجود دارد/ قیمت طلا تحت تاثیر قرار می گیرد

سایت طلا : بانک بی ان پی پاریباس فرانسه در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که احتمال افزایش بیشتر ارزش دلار آمریکا در هفته های آینده وجود خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، تحلیلگران بانک بی ان پی فرانسه اعلام کردند: افزایش انتظارات سرمایه گذاران نسبت به بالا رفتن نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا فرصت مناسبی را برای خرید دلار فراهم خواهد کرد و احتمالا ارزش دلار آمریکا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش بانک بی ان پی فرانسه افزود: گرچه به نظر می رسد که ارزش دلار آمریکا در شرایط کنونی نسبتا متعادل شده است ولی در صورتی که انتظارات سرمایه گذاران نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بیشتر شود، این مساله موجب افزایش تقاضا و در نتیجه رشد ارزش دلار خواهد شد.

تحلیلگران بی ان پی افزودند: فدرال رزرو آمریکا در نشست 21 سپتامبر زمینه لازم برای افزایش نرخ بهره را آماده خواهد کرد و این مساله تاثیر مستقیمی بر افزایش ارزش دلار طی هفته های آینده خواهد داشت.

به اعتقاد بانک بی ان پی فرانسه، فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال تنها یک بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد ولی همین یک بار افزایش نیز تاثیر زیادی بر تقویت ارزش دلار خواهد داشت و این مساله بر قیمت طلا فشار وارد خواهد کرد.

تازه ترین نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر به 34 درصد افزایش یافته است. این احتمال در نشست نوامبر نیز به 58 درصد رسیده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، فدرال رزرو آمریکا برای نخستین بار در ده سال گذشته در نشست دسامبر 2015 میلادی نرخ بهره را افزایش داد ولی از ابتدای امسال تاکنون نرخ بهره را تغییر نداده است.

کامرز بانک آلمان نیز در گزارشی اعلام کرد که شرکتهای معدنی بزرگ جهان نسبت به ادامه روند صعودی قیمت طلا اصلا مطمئن نیستند. به نظر می رسد افزایش تولید شرکتهای معدنی جهان طی ماه های اخیر نشان می دهد که این شرکتها نسبت به ادامه روند صعودی قیمت طلا در ماه های آینده اصلا اطمینان ندارند.

تازه ترین آمارهای رسمی نشان می دهد که میزان خرید طلا از سوی بانکهای مرکزی جهان از ابتدای سال 2016 میلادی تاکنون نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو شده است.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد