اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه او سی بی سی:

قیمت جهانی طلا تا پایان امسال 150 دلار دیگر افزایش خواهد یافت

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه او سی بی سی کومودیتی تاکید کرد که ادامه نگرانی ها نسبت به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و احتمال عدم افزایش نرخ بهره آمریکا موجب ادامه روند صعودی قیمت جهانی طلا خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز ، بارناباس گان تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری او سی بی سی تصریح کرد: به نظر می رسد در شرایط کنونی فدرال رزرو آمریکا تمایل چندانی برای افزایش نرخ بهره نداشته باشد. این مساله موجب افزایش تقاضا برای طلا خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی افزود: سخنرانی اخیر جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که او به شدت نگران افت رشد اقتصادی چین، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و افت قیمت جهانی نفت است. با توجه به این مساله به نظر می رسد که قیمت جهانی هر اونس طلا تا پایان امسال 150 دلار دیگر افزایش خواهد یافت.

این تحلیلگر اقتصادی پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا می تواند با شکسته سطح مقاومتی 1350 دلاری تا بیش از 1400 دلار در هر اونس در میان مدت افزایش یابد.

بارناباس گان پیش از این اعلام کرده بود که قیمت جهانی طلا تا پایان امسال به 1200 دلار خواهد رسید.

قیمت جهانی طلا امروز جمعه با ادامه روند صعودی شب گذشته به بیش از 1330 دلار رسیده است. قیمت طلا برای پنجمین هفته متوالی با افزایش یک درصدی روبرو شده است.

جرالد سلنته تحلیلگر ارشد اقتصادی ترند ژورنال نیز تاکید کرد: شوک ناشی از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و ادامه نگرانی نسبت به اوضاع اقتصادی جهان می تواند موجب افزایش 600 دلاری قیمت طلا شود.

وی در ادامه افزود: ادامه روند نزولی نرخ بهره در کشورهای مختلف جهان نیز موجب افزایش تقاضا برای طلا خواهد شد و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود. به نظر من قیمت طلا می تواند به زودی سطح مقاومتی 1400 دلاری را بشکند و تا سطخ 2000 دلار در هر اونس افزایش یابد.

قیمت طلا پس از اعلام نتایج همه پرسی بریتانیا به بیش از 1300 دلار در هر اونس افزایش یافته است. انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین در ساعات آینده می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد. بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی نرخ بهره را افزایش دهد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد