اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در گفتگو با سایت طلا عنوان کرد:

لزوم توجه به صنعت بانکداری و همگامی با دنیا

سایت طلا: رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با اشاره بر لزوم برگزاری همایشی برای صنعت بانکداری گفت: باید برای همگامی سیستم نظام بانکی کشور با دنیا و پیشرفتهای صنعت بانکداری اقداماتی صورت پذیرد.

علی دیواندری در گفتگو با سایت طلا، با اشاره به برگزاری موفق بیست و ششمین همایش سالانه سیاستهای پولی و ارزی کشور گفت: لزوم یک همایشی در سال در رابطه با صنعت بانکداری برای پیشرفت این بخش به خوبی احساس می شود.

وی با بیان اینکه همایش سالانه سیاستهای ارزی و پولی بیشتر جنبه سیاستگذاری و حاکمیتی دارد افزود: برای نظام بانکی و صنعت بانکداری و همچنین پیشرفت های این صنعت در دنیا حتماً باید فکری کرد و باید رخدادهای این بخش را ساماندهی کرده و بتوانیم در برگزاری همایشی آن را بررسی کنیم.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، برگزاری همایش اخیر سیاستهای پولی و ارزی را بزرگترین رخداد علمی و سیاستگذاری حوزه پولی و بانکی اعلام کرد و یادآور شد: در این همایش که با حضور مسئولین برگزار شد سیاستها و استراتژی ها این حوزه مطرح شد و با برگزاری نشستهای تخصصی ، نظرات موافقان و مخالفان مورد بررسی قرارگرفت.

دیواندری در مورد تفاوت این همایش با همایشهای دیگر گفت: مقالاتی که در این همایش مطرح می شود کار پژوهشی و تحقیقاتی روی آن انجام گرفته و به بدنه علمی پژوهشکده متصل است و معمولاً بعد از این همایش نتایج آن تبدیل به یادداشت سیاستی شده و در اختیار بانک مرکزی و مسئولین ذیربط قرار می گیرد.

این مقام مسئول در بانک مرکزی در خصوص موضوعات همایش سیاستهای پولی و ارزی نیز خاطرنشان کرد: در این همایش در خصوص موضوعات اقتصادی روز کشور مواردی انتخاب و مطرح شد و این سخنرانی ها و مقالات در حوزه تصمیم گیران کلیدی کشور و حوزه پول و بانک که عمدتاً وزارت اقتصاد و بانک مرکزی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد