اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه دی تی ان:

شکستن سطح مقاومتی 1338 دلاری سرآغاز افزایش چشمگیر قیمت طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری دی تی ان تاکید کرد که افت قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی موقتی خواهد بود و با کاهش بیشتر ارزش دلار قیمت طلا نیز بار دیگر افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، دارین نیوسام کارشناس ارشد اقتصادی موسسه سرمایه گذاری دی تی ان گفت: قیمت طلا که پیش از این به بیش از 1303 دلار افزایش یافته بود بار دیگر تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا با کاهش نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: قیمت طلا برای شکستن سطح مقاومتی 1338 دلاری طی روزهای آینده تلاش خواهد کرد و اگر بتواند این سطح مقاومتی را بشکند به زودی با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: به نظر من قیمت طلا در روزهای آینده نیز با افزایش همراه خواهد شد و کاهش قیمت در شرایط کنونی کاملا موقتی و زودگذر خواهد بود. ممکن است قیمت طلا در کوتاه مدت با کاهش روبرو شود ولی این افت موقتی خواهد بود.

تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری آی آی تریدر نیز اعلام کردند که روند صعودی قیمت طلا ادامه خواهد یافت و به زودی تا سطح 1330 دلار افزایش خواهد یافت.

این کارشناسان بازار طلا افزودند: ما بر این باوریم که قیمت طلا در بلندمدت تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و رشد تقاضای سرمایه گذاری با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

تصمیم اخیر بانک مرکزی استرالیا برای کاهش نرخ بهره نیز تاثیر زیادی بر بازار طلا داشته است. به نظر می رسد ادامه رقابت بانکهای مرکزی جهان برای کاهش نرخ بهره و اجرای سیاست های انبساطی پولی موجب تقویت قیمت طلا خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در نشست اخیر خود تصمیم گرفته است تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند. به نظر می رسد فدرال رزرو در شرایط کنونی عجله ای برای افزایش نرخ بهره را نخواهد داشت.

گزارش سایت طلا حاکیست، موسسه کاپیتال اکونومیکس نیز اعلام کرده است که قیمت طلا از کاهش ارزش دلار منتفع خواهد شد. این موسسه انگلیسی پیش بینی کرده است که قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به بیش از 1350 دلار خواهد رسید.

موسسه سرمایه گذاری یو بی اس سوییس نیز به سرمایه گذاران توصیه کرده است تا برای خرید طلای بیشتر در شرایط کنونی اقدام کنند. به نظر می رسد قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر روند نوسانات ارزش دلار آمریکا و انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد