اونس طلا2338.75
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

رئیس جمهوری وارد مشهد شد

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی صبح شنبه به مشهد مقدس سفر کرد و در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر حجت الاسلام روحانی با هدف زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) و همچنین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و صنعتی به مشهد مقدس سفر کرد.

بهره برداری از ۳۱۱ میلیارد تومان پروژه خصوصی با حضور رییس جمهور

استاندار خراسان رضوی از بهره برداری ۳۱۱ میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در استان همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.

علیرضا رشیدیان در حاشیه سفر رییس جمهور به مشهد مقدس بیان کرد: همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به مشهد مقدس، ۳۱۱ میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در استان، افتتاح می شود.

وی بیان کرد: شروع عملیات برقی کردن قطار برقی مشهد – تهران، افتتاح سکوهای جدید و چهار خطه شدن مسیر سنگ بست از جمله پروژه هایی است که در این سفر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بهره برداری از توسعه ی خط یک قطار شهری مشهد و اتصال به فرودگاه برای نخستین بار در کشور با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان و عقد قرار داد قطار شهری مشهد – چناران از دیگر پروژه های حوزه حمل و نقل ریلی است که در سفر کاروان تدبیر و امید به استان صورت می گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور محترم،کنار گذر چناران با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان افتتاح می شود و همچنین پنج هزار مسکن مهر نیز با هزینه ی ۷۶ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

رشیدیان ادامه داد: بیمارستان حشمتیه و پردیس دانشگاه سبزوار هم در این سفر با صرف هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان، افتتاح می شود.

امروز با رییس جمهور

فاز سه خط یک قطار شهری مشهد نخستین پروژه ای است که امروز با حضور دکتر روحانی به منظور بهبود سیستم حمل و نقل عمومی و در راستای برنامه های دولت تدبیر و امید برای کاهش آلودگی هوای این شهر مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

پروژه توسعه خط یک شرکت قطار شهری مشهد به طول ۴.۵ کیلومتر و با دو ایستگاه «بوستان ریحانه» و «فرودگاه شهید هاشمی نژاد» همچنین از دیگر پروژه های افتتاحی رییس جمهور در این سفر است.

همچنین در ادامه سفر رییس جمهوری به مشهد عملیات اجرایی برقی سازی قطار مشهد-تهران آغاز می شود.

در طرح راه آهن برقی تهران-مشهد که در مدت زمان ٤٢ ماه و با اعتباری در حدود دو میلیارد دلار ساخته می شود، جابه جایی مسافران و زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان با قطارهای سریع مسافری و با سیر زمانی شش ساعت انجام خواهد شد.

افزایش ظرفیت شبکه، افزایش ظرفیت ایستگاه های اصلی، افزایش سرعت متوسط قطارها، امکان افزایش تعداد مسافر بر واگن، کاهش تاخیرها و کاهش وابستگی به موتورهای دیزلی سنگین از مهم ترین مزایای طرح برقی سازی این خط ریلی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد