اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه سی ام ئی گروپ:

افزایش نرخ بهره آمریکا مهمترین تهدید برای قیمت طلا نخواهد بود

سایت طلا : در حالی که تمایل سرمایه گذاران بین المللی برای سرمایه گذاری در بازار طلا به خاطر افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا به شدت رو به کاهش است، یک تحلیلگر ارشد اقتصادی معتقد است که افزایش نرخ بهره آمریکا مهمترین تهدید برای طلا نخواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، اریک نورلاند تحلیلگر ارشد موسسه سی ام ئی گروپ در مصاحبه ای اختصاصی تصریح کرد: گرچه سرمایه گذاران بین المللی فکر می کنند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا مهمترین تهدید برای قیمت طلا است و به همین علت از سرمایه گذاری در این بازار خودداری می کنند ولی به نظر من عامل دیگری بازار طلا را تهدید می کند.

بر اساس این گزارش نورلاند گفت: به نظر من افزایش عرضه و تولید طلا مهمترین تهدید برای قیمت این فلز زرد در کوتاه مدت خواهد بود. روند تولید و عرضه طلا در شرایط کنونی بسیار بیشتر از آن چیزی است که بسیاری تصور می کنند و به نظر من تولید و عرضه جهانی طلا همچنان افزایش خواهد یافت.

این در شرایطی است که بسیاری از تحلیلگران اقتصادی معتقدند عرضه جهانی طلا در سال های آینده با کاهش روبر خواهد شد و علت اصلی آن نیز ادامه روند نزولی قیمت است.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد