اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
معاون فدرال رزرو آمریکا:

فدرال رزرو بهترین عملکرد را برای آماده کردن بازارهای بین المللی پیش از افزایش نرخ بهره داشته است

سایت طلا : معاون فدرال رزرو آمریکا در اظهاراتی تاکید کرد: بانک مرکزی آمریکا بهترین عملکرد را برای آماده نمودن بازارهای بین المللی پیش از افزایش نرخ بهره برای نخستین بار از سال 2006 میلادی داشته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، استنلی فیشر معاون فدرال رزرو آمریکا در سخنانی تصریح کرد: فدرال رزرو همه تلاش خود را انجام داده تا بازارهای بین المللی را برای افزایش نرخ بهره آمریکا آماده کند.

بر اساس این گزارش گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر بیشتر شده است. قیمت طلا در هفته جاری با تغییر چندانی روبرو نشده است. قیمت این فلز گرانبها روز چهارشنبه به کمتر از 1064 دلار رسید که این پایین ترین رقم در 5 سال اخیر به شمار می رود.

فدرال رزرو آمریکا از سال 2008 تاکنون نرخ بهره را نزدیک به صفر نگه داشته و میلیاردها دلار نقدینگی به اقتصاد تزریق کرده است.

آخرین نشست فدرال رزرو در سال 2015 قرار است روزهای 15 و 16 دسامبر برگزار شود. بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بهبود اوضاع بازار اشتغال و کاهش نرخ بیکاری و همچنین افزایش نرخ تورم موجب خواهد شد تا فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش دهد.

موسسه سرمایه گذاری هواتای گریت وال نیز اعلام کرد: آمارهای اقتصادی آمریکا و اظهارات مقام های فدرال رزرو همچنان از فرضیه افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر حمایت می کند. این مساله مانع بزرگی برای افزایش بیشتر قیمت طلا خواهد بود.

نظرسنجی بلومبرگ نشان می دهد احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر به بیش از 68 درصد رسیده است. این رقم در پایان اکتبر به 50 درصد رسیده بود.

استنلی فیشر گفت: فدرال رزرو همه اقدامات لازم را انجام داده است تا مانع از متعجب شدن بازارهای بین المللی و دولتها از افزایش نرخ بهره آمریکا شود.

گزارش سایت طلا می افزاید، این اظهارات موجب افزایش نسبی قیمت فلزات گرانبها در مبادلات روز جمعه شده است. بارناباس گان تحلیلگر ارشد موسسه بانکی اورسی چین نیز تاکید کرد: اظهارات معاون فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا به بیش از 1080 دلار در هر اونس داشته است.

وی در ادامه افزود: البته من هنوز فکر می کنم قیمت طلا در کوتاه مدت به کمتر از 1050 دلار در هر اونس خواهد رسید. اگر فدرال رزرو در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش ندهد قیمت طلا احتمالا تا 1200 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد