اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه اسپریدکس:

مسیر قیمت جهانی طلا تا نشست اکتبر فدرال رزرو مشخص نیست

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری اسپریدکس تاکید کرد: قیمت جهانی طلا تا برگزاری نشست اکتبر فدرال رزرو آمریکا مسیر روشن و مشخصی نخواهد داشت و ممکن است با نوسانات زیادی روبرو شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، کونور کمپل تحلیلگر برجسته موسسه اسپریدکس در واکنش به تصمیم اخیر فدرال رزرو در عدم تغییر نرخ بهره و تاثیر آن بر تحولات بازار طلا تصریح کرد: بازارهای بین المللی به خصوص بازار طلا تا برگزاری نشست اکتبر فدرال رزرو آمریکا مسیر روشن و دقیقی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: پس از برگزاری نشست سپتامبر فدرال رزرو ، اکنون عامل مهمی که می تواند بر قیمت طلا موثر باشد، انتشار آمارهای مربوط به رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماه سوم امسال خواهد بود.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: عدم تغییر نرخ بهره فدرال رزرو در نشست اخیر به نااطمینانی ها در بازارهای بین المللی افزوده است و این مساله می تواند موجب نوسانات بیشتر قیمت طلا تا برگزاری نشست اکتبر شود.

به اعتقاد این تحلیلگر اقتصادی، انتشار آمارهای مربوط به وضعیت رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماه سوم می تواند تاثیر زیادی بر روند ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد