اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال کارشناسان اینوستینگ نسبت به روند قیمت طلا در هفته جاری

سایت طلا : تحلیل تکنیکال اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین 1145 تا 1174 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت جهانی طلا طی روزهای اخیر تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا و بحران مالی و بدهی یونان با کاهش نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش تحلیل تکنیکال حاکی است سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1145 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته قیمت این فلز زرد با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1174 دلار است و با شکسته شدن این سطح قیمت طلا با افزایش بیشتری همراه می شود.

اظهارات روز جمعه جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در خصوص احتمال افزایش نرخ بهره تا پایان امسال نیز موجب تقویت ارزش دلار و کاهش قیمت طلا شده است.

نشست رهبران اروپایی نیز روز گذشته برای حل و فصل بحران مالی و بدهی یونان با شکست روبرو شده و این مساله احتمال ورشکستگی یونان و خروج این کشور از منطقه یورو را بیشتر کرده است.

گزارش سایت طلا می افزاید، در حالی که مردم یونان در همه پرسی اخیر این کشور به طرح ریاضت اقتصادی پیشنهادی از سوی نهادهای بین المللی رای منفی داده اند، پارلمان یونان از بسته پیشنهادی دولت به رهبران اروپایی حمایت کرده است.

از مهمترین عواملی که می تواند طی روزهای آینده بر قیمت جهانی طلا موثر باشد می توان به نوسانات شاخص سهام چین اشاره کرد. شاخص سهام چین نسبت به اوج خود در اواسط ژوئن بیش از 30 درصد کاهش داشته و این مساله موجب نگرانی های زیادی شده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی ادامه روند نزولی شاخص سهام چین می تواند به ضرر سایر بخش های اقتصادی این کشور باشد. به نظر می رسد طی روزهای آینده وضعیت اقتصادی چین، مشخص شدن اوضاع یونان و بیانیه های بانک های مرکزی اروپا، ژاپن و کانادا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

آمارهای مربوط به خرده فروشی و قیمت واردات آمریکا نیز روز سه شنبه اعلام خواهد شد. روز چهارشنبه آمارهای مربوط به رشد اقتصادی چین در سه ماه دوم امسال منتشر می شود. بانک مرکزی ژاپن نیز به زودی تصمیم خود در خصوص نرخ بهره را اعلام می کند.

جانت یلن نیز طی روزهای آینده در کنگره و سنا سخنرانی مهمی خواهد داشت.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد