اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
دویچه بانک آلمان:

سیاست های فدرال رزرو آمریکا و اوضاع یونان مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا هستند

سایت طلا : تحلیلگران دویچه بانک آلمان تاکید کردند که اگر یونان بتواند با نهادهای مالی بین المللی به توافق نهایی دست یابد، مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، تحلیلگران دویچه بانک تصریح کردند که قیمت طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر بحران مالی و بدهی یونان قرار دارد و اگر آتن بتواند تا روز یکشنبه با وام دهندگان بین المللی به توافق نهایی دست یابد، آنگاه سیاست های فدرال رزرو آمریکا برای تعیین نرخ بهره طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش موسسه مالی اچ اس بی سی نیز اعلام کرد که بازار ارز در روزهای آینده تمرکز زیادی بر وضعیت یونان در منطقه یورو خواهد داشت و در صورت باقی ماندن یونان در اتحادیه پولی اروپا این مساله به نفع ارزش یورو خواهد بود.

مردم یونان در همه پرسی یکشنبه گذشته به طرح ریاضت اقتصادی رای منفی داده اند. باید منتظر نشست روز یکشنبه رهبران اروپایی باشیم تا ببینیم وضعیت یونان در منطقه یورو چه خواهد شد.

تحلیلگران دویچه بانک و اچ اس بی سی بر این باورند که خروج یونان از منطقه یورو سناریویی است که کمترین احتمال را خواهد داشت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد