اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا پاسخ داد:

بهای طلا و سکه تا کجا کاهش می یابد؟

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بررسی و تحلیل علت سقوط بهای طلا و سکه طی روزهای اخیر عامل اصلی این ریزش را عوامل روانی ناشی از مذاکرات عنوان کرد.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با سایت طلا علت سقوط بهای طلا و سکه در 2-3 روز اخیر را ناشی از جو روانی مذاکرات در بازار دانست و تصریح کرد: همزمان با مراحل نهایی گفتگوهای هسته ای و دریافت سیگنالهای مثبت از این مذاکرات تقاضا برای خرید به شدت کاهش یافته و این عامل روانی باعث کاهش قیمت ها در بازار شده که در این شرایط تعداد فروشندگان نیز بیش از خریداران و خریدار در بازار کم است.

وی با اشاره به واقعی نبودن قیمت سکه در بازار عنوان کرد: بهای سکه در حال حاضر دارای مقدار کمی حباب منفی است که این رقم در فواصل زمانی مختلف در روز متغیر است و عدد مشخصی را نمی توان برای آن ذکر کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان داشت: در یک هفته گذشته بهای طلا در بازار داخلی با توجه به کاهش قیمت ارز و افت تقاضا برای سکه شاهد نزول قیمت ها بوده است.

کشتی آرای با اشاره به تاثیر بازار داخلی از بازار جهانی طلا اظهار داشت: در حال حاضر حدود 4 هفته ای است که روند نزولی بهای طلا تداوم دارد که با این روند نزولی قیمت طلا در بازارهای جهانی در حال کاهش است.

وی با اظهار اینکه اخبار حکایت از آن دارد که توافق هسته ای صورت خواهد گرفت، بیان داشت: با اعلام توافق ایران و کشورهای 1+5 ارزش پول ملی افزایش می یابد و اقتصاد کشور رونق خواهد گرفت که در این بین به نظر می آید قیمت ارز کمی با افت مواجه شود و طبیعتاً بر روی بهای طلا نیز اثرگذار خواهد بود.

کشتی آرای در خصوص پیش بینی روند آتی قیمت طلا و سکه در بازار کشور نیز اظهار کرد: این روزها تحولات به سرعت انجام می شود که با توجه به این سرعت پیش بینی مشکل خواهد بود و باید منتظر روند بازار در چند روز آینده بعد از اعلام مهلت مذاکرات و بازگشایی بازار و معاملات در روز شنبه باشیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص روند بهای اونس طلا در بازارهای جهانی هم به سایت طلا عنوان کرد: به نظر می آید تحولات یونان و اتحادیه اروپا تاثیر خود را بر قیمت طلا گذاشته و قیمت طلا در همین سطح باقی بماند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد