اونس طلا2349.09
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

نمایشگاه، سکوی ارتقاء صنف طلا و جواهر

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان تصریح کرد: نمایشگاه تنها جولانگاهی است که می تواند موجب پرش صنعت طلا و جواهر گردد.


هوشنگ شیشه بران رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، در گفتگو با سایت طلا، در مورد موفقیت سالهای اخیر اصفهان در برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر گفت: در برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان سعی شده که هر سال پله ترقی برای سال بعد باشد، و پل ارتباطی خوبی بین همکاران صنفی ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش نمایشگاهها و عرضه محصولات در بازاریابی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تنها جولانگاهی است که یک سازنده، یک هنرمند، یک تولیدکننده، یک صنعتگر، و یک صادرکننده می تواند از این سکو پرش داشته باشد.

شیشه بران ضمن بیان پتانسیل بالای استان اصفهان در ارزآوری صنعت طلا و جواهر تأکید کرد: نمایشگاه اصفهان هنوز با سطح نمایشگاههای بین المللی فاصله زیادی دارد، ولی با مدیریت خردمند شرکت نمایشگاهی این شهر، نمایشگاه در سطح بالایی قرار گرفته و طبق گفته و شهادت سازمان صنعت، معدن و تجارت، نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در ایران نمونه بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان نمایشگاه امسال را تلاشی معقول دانست و افزود: 30 نفر از فعالین صنفی از شهرهای نام آور ایران، از جمله تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، و ... در نمایشگاه امسال حضور دارند که طی نشستی، مسائل پیرامون این صنعت در کشور مورد بررسی و تبادل نطر قرار خواهد گرفت.

وی بحث مالیات برارزش افزوده را یکی از مشکلات برگزاری نمایشگاه امسال برشمرد و به سایت طلا گفت: بعضی ها در صنف ما خواستارند که گمنام حرکت کنند، و در عین حال دارای بازار خوبی هم باشند، که این امر با هم همخوانی ندارد. ما امروز باید در صنف طلا مطرح باشیم، و تلاش کنیم نوآوری داشته باشیم، و با برندهای همسوی خود رقابت کنیم و نتیجه خوبی هم بگیریم و در عین حال مالیات خود را پرداخت کنیم.

شیسشه بران در مورد جایگاه برتر نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در سطح کشور یادآور شد: 90 درصد ماشین آلات طلاسازی این شهر در اصفهان تولید می شود. 60درصد مصنوعات طلای کشور در اصفهان تولید می شود، و رسته های طلا، نقره و جواهر سازی در این شهر مانند یک خانواده در کنار هم ایجاد شده، و باید به صراحت اعلام کرد که توانمندی نمایشگاه اصفهان فقط به علاقه مندی پیرامون این قضیه است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان نمایشگاه، نقش رسانه ها را در رشد این صنف و صنعت بسیار ارزشمند عنوان کرد و از سایت طلا بخاطر انعکاس اخبار این صنف و همچنین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان طی سالهای اخیر تشکر کرد.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها ، طلا، و جواهرات، ساعت، سنگهای قیمتی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان از تاریخ 24 تا 27 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 22 در محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد./ج

انتهای پیام


خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد