اضافه شدن 4قشر به دریافت‌کنندگان سبدکالا

سخنگوی دولت گفت: دانشجویان متاهل، خبرنگاران، طلاب و هنرمندان جزو اقشاری هستند که ۲ سبد کالایی آخر سال دولت به آنها نیز داده خواهد شد.

فارس



محمدباقر نوبخت که در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به موارد مطرح شده در این نشست، گفت: در این جلسه، نحوه ارائه سبد کالا در بهمن و اسفند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دولت درباره افراد مشمول این دو سبد کالا نیز مصوبه‌ای داشت و دانشجویان متاهل، طلاب و خبرنگاران و هنرمندان هم به اقشار دریافت‌کننده سبد کالا اضافه شدند.

نوبخت ادامه داد: همچنین در خصوص اینکه توزیع سبدهای کالایی به همراه دیگر کمک‌ها حداقل فصلی یک‌بار صورت بگیرد، مصوبه‌ای تصویب شد.

وی همه کارمندان دولت با هر نوع قرارداد، بازنشستگان دولت، نیروهای مسلح، سرپرست خانوارها و نیز افراد تحت‌پوشش بهزیستی و کمیته امداد را مشمول دریافت‌ سبد کالا معرفی کرد.

نوبخت با اشاره به ماموریت روحانی به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برای افزایش تعداد سبدهای کالایی در طول سال اظهار داشت: توزیع سبدهای کالایی بیش از یک بار در طول فصل از مواردی است که در دستور کار قرار دارد

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به مباحث صورت‌گرفته در خصوص توسعه شبکه ریلی و راه‌ها در جلسه دولت، اعلام کرد: در سال 93 بالغ بر هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های ریلی و 500 میلیارد تومان هم برای بهسازی جاده‌های کشور اختصاص یافت.

سخنگوی دولت با اشاره .

وی در خصوص موضوع تنظیم لایحه بودجه نیز اظهار داشت: برخلاف سال جاری و بدلیل انعطاف‌پذیری بودجه، سال آینده کسری نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: 37هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی سال 93، بطور مساوی برای 246 طرح عمرانی بزرگ اختصاص می‌یابد.

سخنگوی دولت در خصوص استعفای برخی نمایندگان در اعتراض به بودجه عمرانی استانها نیز، گفت: اگر این منطق را بپذیرند که به طرحهای زیر 20درصد، کمتر اعتبار بدهیم، جای قهر و گلایه نمی‌ماند.

وی در عین حال تصریح کرد: بودجه اکنون دست خود مجلسی‌هاست و هر طور که آنها به‌گونه‌ای که به عدالت و بهره‌وری نزدیک‌تر باشد عمل کنند، ما حمایت می‌کنیم.

نوبخت ادامه داد: سهم خوزستان از تملک دارایی سرمایه‌ای، 10درصد اعتبارات استانی است و مقام اول را دارد.

وی گفت: از نظر ما احیای سازمان مدیریت از اختیارات رئیس‌جمهور است و نیازی به مصوبه مجلس ندارد.

نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

خداشناس میگه :

تاریخ: 1392/11/17 ساعت 08:40
باایمان باشید بادرنظرگرفتن خانه قبر وقیامت و عدالت الهی درمعاد قضاوت کنید حرف ها با آگاهی همه جانبه و جامع نگری واقع بین و حقیقت گراباشد نه ذهنیات و شنیده ها و استنباطات و احتمالات و...

0 0

atefe میگه :

تاریخ: 1392/11/13 ساعت 10:05
واقعا مسخرس به بابای من که ازکارافتادس سبد کالا تعلق نمیگیره ولی به معلمهاو نیروهای مسلح تعلق میگیره,دیگه شورش رو دراوردند

0 0

I__ بیکار میگه :

تاریخ: 1392/11/12 ساعت 23:34
تکلیف کارگران ساختمانی که در ماه پنج یا شش روز کار دارن و از هیچ جائئ همایت نمیشوند و اجاره نشینهم هستند چی میشه باید هوا میل کنند

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1392/11/12 ساعت 21:19
بگین فقط برا کارمندان و فرهنگیان کار میکنیم چون مملکت فقط مال اوناست بقیه آدم به حساب نمیان

0 0

به ناشناس عزيز میگه :

تاریخ: 1392/09/21 ساعت 11:53
سرور گرامي شما مانده حقوق خوب اومديد - بنده كارمندم مانده حقوقم40000 تومان است وهمكاراني نيز دارم 3000تومان وحتي منفي است يعني مقداري بدهكار ميماند .
دليلش گرفتن وامها در اداره است(ما هم بدون حساب وكتاب اقدام نكرده بوديم ) لذا چندساله خيلي از مزاياي كاركنان به علت مشكل مالي يا قطع شده ويا خيلي كم شده ديگر قادر به پرداخت نيستيم واقعيت اين است عزيزان متشكرم

0 0

بیکاران تحصیلکرده پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/09/21 ساعت 12:48
آقا اگر راضی نیستی جان هرکی دوست داری استعفا بده تا بیایم با همین حقوق خالص و بدون مزایا و مانده حقوق منفی کار کنیم.قول میدیم نق هم نزنیم.

0 0

واقع بین میگه :

تاریخ: 1392/09/21 ساعت 11:48
من کارگرم با مدرک لیسانس ماهی 698 هزار تومان میگیرم ماهی 300 هزار تومن پول دارو میدم 200 هزار تومن اجاره خونه و.....

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1392/09/21 ساعت 10:34
خداوکیلی کارمندا اسمشون بد در رفته اگر نه کارمندی که ماهیانه 800 هزار تومان حقوق میگیره و 400 هزار تومان قسط داره چجوری زندگی کنه؟ شما بگید فرض بر اینکه کرایه خونه هم نداشته باشه.....؟ شما بگید.

0 0

ایرانی میگه :

تاریخ: 1392/09/21 ساعت 08:54
افرادی که کارگر هستند ولی بیمه ندارن ؟

0 0

ع.ط میگه :

تاریخ: 1392/09/21 ساعت 00:24
سلام و درود. به جای این گدا بازی در اوردن هر چه زود تر محیط کسب و کار را رونق بدید و با جامعه جهانی تعامل کنید تا خودمون روی پای خودمون بایستیم . هر چند میدونیم که خرابی های 8 ساله به این زودیا درست نمیشه

0 0

شغل ازاد میگه :

تاریخ: 1392/09/20 ساعت 22:18
چرا همه چی برا ی کارمندان دولت پس بقیه اقشار ثروتمندند عجب !

0 0

فرزاد میگه :

تاریخ: 1392/09/20 ساعت 18:11
بابا پس بقیه ادم نیستن بخدا من تو کرایه دفتر بیمه ام موندم مگر ما شغل ازادی ها که بیشترین سهم ارامش تو بازار رو داریم ادم نیستم هیچ کس ما را حمایت نمی کنه
طور خدا یکی به داد ما برسه !
فرزاد از کرمان بیمه رازی

0 0

کارگر با حقوق اداره کار میگه :

تاریخ: 1392/09/20 ساعت 16:13
ای کاش ما هم کارمند بودیم

0 0

طاهر میگه :

تاریخ: 1392/09/20 ساعت 15:45
افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی فراموش نشود

0 0

رضا ملکی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/09/21 ساعت 08:58
اول به بهزیستی و کمیته میدن بعد به بقیه بدبخت بیچاره های مثل من... کاش سعادت داشتم تحت حمایت بهزیستی بودم! بیکاری بیداد میکنه!

0 0

امید میگه :

تاریخ: 1392/09/20 ساعت 15:30
واقعاکارگران زحمتکش بایددراولویت باشندوعجیب که فراموش کردندکه بایداین قشرکه اسباب تولیدداخل هستندرابه زبان نیاورند.جای بسی تاسف است.!!

0 0

جعفر میگه :

تاریخ: 1392/09/20 ساعت 14:49
چرا از قشر زحمت کش گارکر اسمی برده نمیشود مگه ما در این کشور زندگی نمی کنیم که امنیت شغلی هم نداریم و حقوق مان تا نصفه ماه تمام شده و بقیه ماه هوا میخوریم و......

0 0

نیما میگه :