اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش نرخ طلا و سکه در بازار/ بهای دلار به کانال 3200 تومانی بازگشت

سایت طلا : قیمت سکه و طلا امروز سه شنبه در بازار تهران همزمان با کاهش نرخ دلار و اونس با روند نزولی مواجه شد .



به گزارش سایت طلا، در حالی که قیمت دلار در بازار آزاد با افت روبرو شده ، بهای سکه و طلا در بازار تهران امروز ( سه شنبه 29 اردیبشهت) همزمان با افت بهای طلای جهانی شاهد کاهش قیمت بوده است .

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در مبادلات امروز سه شنبه در بهای 940 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته افت 7 هزار تومانی را شاهد بوده است .

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با کاهش 4 هزار تومانی 416 هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز در مقایسه با روز دوشنبه با افت 800 تومانی 96 هزار تومان قیمت خورد.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 475، 265 و 180هزار تومان قیمت خورده است.

امروز بهای نیم سکه و نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 2 هزار تومان کاهش یافته، و قیمت سکه گرمی با افت 1000 تومانی مواجه شده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با افت یک تومانی 3298 تومان عرضه می شود. هر یورو نیز امروز در صرافی ها 3730 تومان رسیده و هر درهم با افت یک تومانی 905 تومان قیمت خورده است.

و اما قیمت طلا در بازار جهانی پس از یک صعود پنج روزه که سرمایه گذاران را به فروش برای سودبری ترغیب کرد، روز جاری با اندکی کاهش روبرو شد.
هر اونس طلا اکنون در بازارهای جهانی در محدوده 1220 دلار و 50 سنت داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، سرمایه گذاران اکنون در انتظار انتشار صورت مذاکرات نشست آوریل فدرال رزرو در روز چهارشنبه هفته جاری هستند.

همچنین بازارها تحولات بحران بدهی یونان را زیر نظر دارند. این کشور به توافق با شرکای خود در منطقه یورو و صندوق بین المللی پول برای دریافت کمک در ازای اصلاحات اقتصادی نزدیک شده است.

ورشکستگی احتمالی یونان ممکن است خروج این کشور از منطقه یورو را در پی داشته باشد و تقاضا برای طلا به عنوان پناهگاه مطمئن سرمایه را افزایش دهد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد