اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خروج یونان از منطقه یورو قیمت طلا را 200 دلار افزایش خواهد داد

سایت طلا : کارشناس برجسته اقتصادی کیتکو بر این باور است که اگر یونان در نهایت از منطقه یورو خارج شود قیمت جهانی طلا 200 دلار دیگر افزایش خواهد یافت.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، فرانک هولمس تحلیلگر مسائل اقتصادی تصریح کرد که تمرکز اصلی بازارهای بین المللی در شرایط کنونی بر اوضاع سیاسی و اقتصادی یونان خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: اوضاع یونان نگرانی های زیادی را در سطح بازارهای بین المللی به وجود آورده است. بی نتیجه بودن مذاکرات بین یونان و اتحادیه اروپا موجب تشدید بی ثباتی سیاسی و اقتصادی شده است.

اتحادیه اروپا تا امروز چهارشنبه به یونان فرصت داده است تا نظر نهایی خود را در خصوص پیشنهادات ارائه شده مقام های اروپایی اعلام کند.

هولمس بر این باور است که در شرایط کنونی احتمال خروج یونان از منطقه یورو به بیش از 50 درصد افزایش یافته است. در صورتی که یونان مجبور به ترک منطقه یورو شود قیمت جهانی طلا نیز با افزایش 200 دلاری روبرو خواهد شد.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: ادامه جنگ ارزی در جهان و رقابت بانک های مرکزی مختلف برای کاهش نرخ ارز به منظور کمک به رشد صادرات و افزایش رشد اقتصادی نیز می تواند در بلندمدت به نفع قیمت طلا تمام شود./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد