اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

امیدواری گروه 20 نسبت به جلوگیری از ورشکستگی دولت آمریکا

سایت طلا : وزرای دارایی گروه 20 در شرایطی مذاکرات خود را امروز جمعه آغاز می کنند که امیدوارند دولت و کنگره امریکا برای جلوگیری از ورشکستگی این کشور به توافق نهایی دست یابند.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، وزرای دارایی گروه 20 هشدار داده اند که عدم افزایش سقف بدهی های 16700 میلیارد دلاری دولت آمریکا توسط کنگره تبعات منفی و زیان باری بر اقتصاد جهانی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش وزارت دارایی آمریکا هشدار داده است که در صورت عدم افزایش سقف بدهی ها تا 17 اکتبر دولت واشنگتن ورشکست خواهد شد. نگرانی ها نسبت به بحران بودجه و سقف بدهی های آمریکا روز گذشته پس از نشست اوباما با نمایندگان کنگره تاحدی کاهش یافته است.

وزیر دارایی و رئیس فدرال رزرو آمریکا در مراسم شام شب گذشته با حضور سایر وزرای دارایی گروه 20 ابراز اطمینا کردند که توافق بر سر بودجه و سقف بدهی های آمریکا به موقع حاصل خواهد شد.

وزیر دارایی روسیه که کشورش میزبان نشست گروه 20 است تاکید کرد، مقام های ارشد آمریکایی به ما اطمینان دادند که این بحران تا 17 اکتبر حل و فصل خواهد شد.

صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به رشد اقتصادی جهان در سال 2013 و 2014 را کاهش داده است. بر اساس این گزارش رشد اقتصادی آمریکا امسال به کمتر از 1.6 درصد خواهد رسید./م
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد