اونس طلا2341.68
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

کارگاه آموزشی قوانین مالیات برارزش افزوده و سامانه های فروشگاهی ویژه صنف طلا و جواهر

سایت طلا: شرکت زیبا طلای زرین با همکاری اتحادیه طلا و جواهر تهران 30مردادماه سال جاری کارگاه آموزشی مالیاتی مشاغل و آشنایی با قانون مالیات برارزش افزوده و سامانه های فروشگاهی را در محل اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار می کند.



به گزارش سایت طلا، پس از تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال 87 توسط مجلس شورای اسلامی، دولت وقت تصمیم به اجرای مرحله ای و ایجاد بسترهای لازم برای اجرای این قانون نمود و همکنون پس از گذشت 5 سال از تصویب این قانون، واحدهای صنفی باید خود را برای اجرای کامل آن مهیا کنند.

براساس این گزارش، آنچه که بیش از همه برای اهالی صنف طلا و جواهر در مورد این قانون مهم و ضروری به نظر می رسد، آشنایی با قانون مالیات برارزش افزوده و فهم قانونی که به صورت مصوبه در حال اجراست، و اعضای این صنف چه کنند تاغافلگیر نشوند.

در همین راستا شرکت زیبا طلای زرین که در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری طلا و جواهر فعالیت دارد، و در تولید نرم افزار فروشگاهی مالیات برارزش افزوده نقش مستقیمی داشته، کارگاه آموزشی را سی ام مردادماه در محل اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزار خواهدکرد.

در این کارگاه آموزشی ضمن معرفی و آشنایی با قانون مالیات بر ارزش افزوده، شرکت کنندگان با نرم افزارهای فروشگاهی ارزش افزوده ویژه صنف طلا که از طرف سازمان امور مالیاتی اعلام شده است آشنا می شوند.

براساس این گزارش، در این نشست همکاران صنفی طلافروش و بنکدار با توافقات دارایی و محاسبه ی مالیاتی به صورت علی الرأس، و همچنین تفاوت بین رسته های مختلف مانند: طلافروش، بنکدار، حق العمل کار، و سایر رسته های خدماتی مانند؛ مخراجکار، ذوب طلا ، آبشده و ... و وظایف مالیاتی این رسته ها آشنا خواهند شد.

سخنرانان این کارگاه آموزشی، «محمد کشتی آرای» رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر، «مهندس فاضل معیری»، مدیرعامل شرکت زیبا طلای زرین و برنامه نویس نرم افزار حسابداری زرین می باشد که سابقه ی طولانی در امر حسابداری و حسابرسی بازار طلای ایران دارد، و همچنین جناب آقای «ابوالقاسمی» عضو کانون حسابداران خبره ایران می باشند.

برخی از موضوعات مورد بحث در این نشست عبارتند از :
1- آشنایی با کلیات قانون مالیات مشاغل و همچنین مالیات بر ارزش افزوده
2- معرفی نرم افزار ارزش افزوده و خروجی های منطبق بر دستورالعل های مالیاتی
3- آموزش دستورالعمل ها و قوانین مالیاتی
4- آموزش دفتر نویسی و اصول حسابداری
5- بررسی توافق با دارایی و پیامدهای آن

در این کارگاه آموزشی یک جلد کتاب قوانین مالیاتی از طرف شرکت زرین به شرکت کنندگان اهداء می شود.

گفتنی است با توجه به استقبال از این کارگاه آموزشی و تکمیل ظرفیت پذیرش آن، علاقه مندان به حضور در این نوع کارگاه ها می توانند با شماه 51042222-021 تماس حاصل گرفته و برای دوره های بعدی ثبت نام بعمل آورند.

شایان ذکر است، تجهیز مغازه ها و واحدهای صنفی به نرم افزار سامانه فروشگاهی مالیات برارزش افزوده که از طرف سازمان امور مالیاتی اعلام شده است، تا آخر شهریورماه می باشد، که طبق اعلام سازمان امور دارایی این مهلت تمدید نخواهد شد./ج

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد