اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ورشکستگی شهر دیترویت آمریکا به نفع رشد قیمت طلاست

سایت طلا: نماینده سابق کنگره آمریکا معتقد است ورشکستگی شهر دیترویت در واقع بحران مالی آمریکا است که این امر سقوط ارزش دلار و رشد بهای جهانی طلا را به دنبال دارد.


به گزارش سایت طلا به نقل از سی ان بی سی، ورشکستگی شهر دیترویت در واقع بحران مالی آمریکا است که در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلات مالی آمریکا به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، " ران پائول" نماینده سابق کنگره آمریکا در تگزاس معتقد است بزرگترین ورشکستگی در آمریکا می تواند موجب رشد قیمت جهانی طلا شود.

بر این اساس، پائول بر این باور است ورشکستگی دیترویت اولین ورشکستگی شهری می باشد که تاکنون رخ داده است. این ورشکستگی می تواند پیش گویی کند که در آمریکا چه اتفاقی خواهد افتاد.

نماینده سابق کنگره آمریکا پیش بینی کرده است که سیاست دولت آمریکا در بلند مدت تغییر نخواهد یافت و این دولت اقدام به چاپ پول بیشتر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما در آینده شاهد دیترویتهای بیشتری خواهیم بود و سرانجام آمریکا شبیه دیترویت خواهد شد زیرا افراد اعتماد خود را به آمریکا و در نتیجه به دلار از دست خواهند داد.

اما ورشکستگی دیترویت چه ارتباطی با قیمت جهانی طلا دارد؟

نماینده سابق کنگره آمریکا پیش بینی می کند که با سقوط بیشتر ارزش دلار آمریکا قیمت اونس جهانی طلا به شدت افزایش خواهد یافت.

وی معتقد است تا زمانی که میزان هزینه های مصرفی بالا باشد میزان چاپ پول نیز افزایش می یابد و ارزش دلار کاهش می یابد؛ هر چه ارزش دلار کاهش یابد میزان خرید طلا بر حسب دلار افزایش یافته و این امر منجر به رشد قیمت جهانی طلا خواهد شد.

به عقیده پائول ورشکستگی شهر دیترویت آغاز سقوط دلار و رشد بهای طلا است./الف


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد