تجمع صدها دلال ارز در چهارراه استانبول/دلار 2800 تومان شد

شوک قیمتی بازار ارز قیمت هر دلار را تا 2 هزار و 800 تومان کاهش داد تا همه دلالان بازار فروشنده شوند.

پانا



گزارش میدانی از چهارراه استانبول نشان می دهد که قیمت دلار در بازار به 2 هزار و 800 تومان رسیده است.

در حال حاضر صدها نفر در این خیابان جمع شده و در حال معامله ارز هستند که در بین آنها بیشتر افراد فروشنده و عده کمی با قیمت های بسیار پایین خریدارند.

یورو آزاد امروز به 3 هزار و 850 تومان رسید این در حالی است که یوور مبادلاتی 3 هزار و 200 تومان امروز قیمت گذاری شد.

در بازار امروز قیمت سکه بیش از85 هزار تومان سقوط را تجربه کرده و قیمت آن به مرز یک میلیون تومان رسیده است، هر گرم طلای 18 عیار نیز امروز 96 هزار تومان قیمت گذاری شد.

چهارراه استانبول امروز شاهد دلالانی است که تا همین چند ماه پیش قیمت حداقلی دلار را برای سال جاری 5 هزار تومان می دانستند و امروز قیمت آنها به مرز 2 هزار و 800 تومان رسیده است.

بیشتر افراد فروشنده بین 500 تا 2 هزار دلار در اختیار داشته و برای فروش آنها اقدام کرده اند در حالی که خریداران ارز افراد کار کشته بازار هستند.

طلا و سکه نیز در بازار داخلی با کاهش سطح قیمت ها شدید قیمت ها مواجه شد به گونه ای که بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ما هر گرم طلای 18 عیار به 95 هزار تومان معامله شد .


براساس این گزارش بر تابلوی صرافی های مجاز نرخ خرید دلار 2 هزار و 850 و نرخ فروش 2 هزار و 900 تومان تعیین شده بود اما عرضه کنندگان خانگی و معامله کنندگان خرد حاضر به فروش ارزها با قیمت هایی پایین تر بودند .


گفتنی است در صرافی های مجاز پوند 4 هزار و 600 خرید و 4 هزار و 800 تومان برای فروش نرخ گذاری شده و نرخ سایر ارزها نیز در خرید و فروش به ترتیب فرانک سوئیس ، 3500 خرید و 3720 فروش ، دلار کانادا 2900 خرید و 3100 فروش ،دلار استرالیا 2900 خرید و 3100 فروش و لیر ترکیه 155 خرید و 970 برای فروش تعیین شده بود .




نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

رسول احمدی میگه :

تاریخ: 1392/04/05 ساعت 06:46
دیروز ساعت 10:00 صبح پیبش بینی کردم انس بزودی 1250 را لمس خواهد کرد. ساعت 6:50 در حال حاضر انس 1256.... توصیه به خرید و فروش ندارم..... قیمت انس در سراشیبی سقوط... درخصوص دلار هم بزودی در 2950 تثبیت خواهد شد. باز هم می گویم کف دلار در اقتصاد ایران 2700 است....

0 0

سید میگه :

تاریخ: 1392/04/05 ساعت 00:39
پاراگراف ششم !!!!!!!

0 0

سمیه میگه :

تاریخ: 1392/04/04 ساعت 01:06
میاد پایین گول دلالها را نخورید فقط جو میدن ریزش و عشق است

0 0

علی پی گیر از بازار میگه :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 23:26
واقعیت اینست که روند دلار کاهشی است ولی در این روند دلالها با بازی و ایجاد سردرگمی در مردم عادی،قیمتها را مقطعی بالا می کشن تا سریع دلاراشونو رد کنند پس مواظب باشد فریب نخورید.

0 0

علی میگه :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 19:32
اون کسانیکه دلار و سکه دارن هی الکی به خودشون امید میدن که جو کاهشی تموم شد!!!! بدبختی ما ملت اینه که چشمامون را دوختیم دهن این و اون !!! یادتون نره قطعنامه 598 که دلار 120% افت قیمت داشت چه سکته هایی که نکردن

0 0

تصمیم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/04 ساعت 10:17
علی جان حالت خوبه ؟ بنظرت در اولین مذاکره با غربیها، ایران میگه هرچی که شما بگید قبوله ؟ یا غربیها میگن هرچی که ایران بگه قبوله ؟ خوبه که توی تبلیغات انتخاباتی همه کاندیداها میگفتند مذاکرات راه سخت و زمانبری هست. حالا ببین بعد از چند دور مذاکره اونایی که دلار دارن سکته میزنن یا اونایی که فروختن.

0 0

جلال پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/04 ساعت 07:47
سلام علي آقا.ميشه بگي بعدش چي شد؟

0 0

هاشم میگه :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 17:41
جو بازار کاهشی است.

0 0

تصمیم میگه :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 16:31
تا دیروز ، یکشنبه ، اکثر افرادی که تصمیم به فروش داشتند ، فروختند ، احتمالا بزودی جو کاهشی تمام و قیمتها کم کم به روال قبل برمیگردد.

0 0

omid میگه :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 14:00
دﺭ ﺣﺎﻝ
ﺣﺎﺿﺮ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻃﻼ ﻭ ﺩﻻﺭ ﺷﺎﻫﺪ ﯾﮏ
ﻗﺪﺭﺕ ﻧﻤﺎﯾﯽ ﻭ ﺟﻨﮓ ﻗﺪﺭﺕ ﻫﺴﺘﯿﻢ

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/02 ساعت 14:03
دوستان عزيز،لطفا براى سرمايه گذارى دلار نخريد و فقط روى سكه سرمايه گذارى كنيد،با كاهش قيمت دلار قيمت خودرو و كامپيوتر وموبايل و مصالح ساختمانى و... به تدريج در حال كاهش هست، باور كنيد كسى كه دلار براى سرمايه گذارى ميخره در حق خودش و خانواده اش و ملت ظلم ميكنه و موجبات گرانى رو فراهم ميكنه... نميشه هميشه دولت رو 100% مقصر گرانى ها دونست... از ماست كه بر ماست!

0 0

علیرضا27 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/04 ساعت 14:09
abooodaniعزیز بین طلا وارز رابطه تا حودی مستقیم وجود دارد!
یعنی اگر مثل شرایط حال حاضر طلا ارزان شود روی دلار هم تاثیر می گذارد!
حتماً می دونی دلیل ارزونی طلا در حال حاضر کاهش 100دلاری اونس جهانی بوده و جو فروشی که با انتخابات به وجود اومد!!!

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/02 ساعت 14:14
دروود.. امروز هر گرم طلا تا 95000 تومان و هر دلار امریکا تا 2950 تومان نزول داشت ولی بیشتر صرافی ها بر خلاف چیزی که در سایت هایشان ثبت شده بود قیمت بالاتری می فروختند و یا با این جمله که دلار نداریم از فروش امتناع می کردند. همین مسئله به اضافه فروکش کردن جو روانی باعث برگشت دلار به 3100 تومان و بازگشت سکه به 1120 میلیون شد. به نظر میرسد که کف سکه و دلار 1100 و 3100 باشد. البته نمیتوان پیش بینی دقیقی کرد و با باز شدن بازارهای جهانی در دوشنبه میتوان مسیر طلا را کمی حدس زد.

0 0

حامد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 21:49
من که 3500 فروختم ضرر کردم ولی خوشحالم.

0 0

شهبازیان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 21:36
آقا من صرافم و قبل از نیمه شعبان فروش نداشتم تنها دلیلش این بود که رو ضرر بودم و به همین دلیل نمی تونستم بفروشم و فقط مجبور به خرید و رد کردنش در بازار بودم این روند در بر تمام صرافی ها حاکم بود هیچ حیله ای پشت اون نیست پس بیخودی جو ندین روند کاهشی خواهد بود.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/02 ساعت 14:33
یک سوال دارم کسی می تونه جواب بده ، خالا که سکه ها مون و دلارهامون رو فروختیم با پولش چیکار کنیم ، من 50 میلیون فروختم اما باهاش هیچکاری نمی تونم بکنم !!!!!

0 0

محمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 17:15
چند روز نگه دار دوباره برو مال خودت رو بالاتر بخر

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/02 ساعت 15:05
لطفا اطلاعاتی در مورد تغییرات قیمت مسکن هم بدید. ایا قیمت مسکن خرید و اجاره هم کاهش داشته

0 0

باتجربه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 20:18
من سالهاست در کار مسکن هستم. توصیه میکنم هر وقت پول دستت آمد ملک مورد نظرت راخریداری کن زیرا مسکن مانند دلار و طلا افت وخیز شدید ندارد و روند آن نیز در آینده صعودی خواهد بود.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/02 ساعت 15:13
اگرکاهش قیمتهای دلاروطلاادامه داشته باشه نقدنگی حاصل ازفروش این اقلام واردبازارمسکن میشه وتعادل عرضه وتقاضاتومسکن بهم میخوره ومسکن وزمین 50تا70%افزایش روتجربه میکنه

0 0

عادل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 16:33
نیما اظهار نظر درست و منطقی کرد . موافقم

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/02 ساعت 15:27
پول سکه ودلارمیره به سمت آپارتمان وزمین نگیدنگفتیدبریدمسکن بخریدالبته اگه پولش باشه

0 0

یاس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 19:41
من که سکه هامو فروختم و پولشو گذاشتم بانک،روزشمار 20% میده!!دارم حالشو میبرم. اصلا هم سمت آپارتمان نمیرم.

0 0

فامیل دور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 17:00
محض اطلاع دوستان: قیمت متوسط یک متر اپارتمان در تهران بالاتر از بسیاری از شهرهای پیشرفته و گران دنیاست! گرانتر شدن از این به جوک و لطیفه میماند. آخر خریداری هم لازم است ها. یک متر آپارتمان به قیمت 20 ملیون تومان(آنهم وقتی دلار مثلا 2500 تومان شده) در محله دوکوز آباد به شوخی میماند و آدم را به خنده می اندازد.

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 01:45
تو بازاری که همه فروشندن شما خریدار باش
فقط وقتی بفروشید که بازار راکد و ارومه

0 0

پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/07 ساعت 16:36
منم موافقم بزودی ۳۸۰۰ رو رد میکنه

0 0

میگه :

تاریخ: 1392/04/03 ساعت 13:07
گول صرافها رو نخورید . آآآآآی مردم اینفدر نخرید و بفروشید. خرید و فروش کار صرافها و حرفه ای هاست بقیه فقط در جهت منافع اینها ضرر میکنن .
کسی دلار نخره دیگه . اگه امیدواریم که وضعمون سر و سامون پیدا کنه خودمون هم باید کمک کنیم . دلار نخرید چون این دقیقا دامی هست که دلالها پهن کرده اند . بیایید به خودمان کمک کنیم .

0 0

حمید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/04/04 ساعت 00:46
واقعا پیشنهادات جالبی بود احتمال میدم شما خودت دام گذاشتی که میگی مردم فقط بفروشن!!! . بعد مردم نخرن و فقط بفروشن صرافها مگه کارخونه اسکناس دارن که هر چی ببری بخرن ؟؟

آخرین قیمت ها
07:37 1394/06/07
طلا
اونس طلا ۱۱۳۴.۸
مظنه بازار تهران ۴۰۴,۰۰۰
طلاي 18 عيار ۹۳,۲۰۰
سکه
طرح قدیم ۹۱۰,۰۰۰
طرح جدید ۹۱۰,۰۰۰
نیم سکه ۴۶۸,۰۰۰
ربع سکه ۲۵۹,۰۰۰
سکه گرمي ۱۷۰,۰۰۰
ارز
دلار جزئیات
درهم ۹۳۳
يورو ۳,۸۹۰
سایر قیمت ها
نفت ۴۵.۲۲
نقره ۱۵.۷۷
پلاتينوم ۱۰۲۱
پالاديوم ۵۹۱
نمودار قیمت طلا