سایت طلا را در تلگرام دنبال کنید.

حسن روحانی رییس جمهور منتخب مردم ایران شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613هزار و 329رأی هفتمین رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

سایت طلا

اخبار جدیدتر و مرتبط با این خبر را مشاهده نمایید:



به گزارش سایت طلا، مصطفی محمدنجار وزیر کشور با پایان یافتن شمارش آرای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613 هزار 329 رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

نجار تاکید کرد: در مجموع 36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده حضور 72.7 درصدی مردم در انتخابات است.

کل آراء ماخوذه: 36.704.156
کل آراء صحیح: 35.458.747

که به ترتیب به نامزدهای زیر تعلق دارد:

1- حسن روحانی: 18.613.329

2- محمدباقر قالیباف: 6.077.292

3-سعید جلیلی: 4.168.946

4 - محسن رضایی میرقائد: 3.884.412

5- علی‌اکبر ولایتی: 2.268.753

6- سیدمحمد غرضی: 446.015

بدین ترتیب، حسن روحانی که با شعار تشکیل "دولت تدبیر و امید" در عرصه رقابت‌های انتخاباتی حضور یافته بود، با کسب 18.613.329 معادل 50/71 درصد آرا مامور تشکیل "دولت یازدهم" شد./ج

نظرات
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
0 0

علی داداش میگه :

تاریخ: 1392/03/30 ساعت 13:04
اقایان وخانمها الان وقت مناسب برای خرید است ان هم درحدود 50گرم طلای مستعمل نه بیشتر وبا گرمی سود 5000بفروشید

0 0

علی داداش میگه :

تاریخ: 1392/03/29 ساعت 14:07
باسلام دوستان فعلا سرمایه گذاری نکنید وپول نقد روتوبانک نگه بدارید. گرم طلا گیج میزنه

0 0

مهسا میگه :

تاریخ: 1392/03/28 ساعت 17:03
سلام
به نظر من حضور آقاي روحاني به عنوان يه ريس جمهور يه روزنه اميده برا مردم اميدوارم واقعاً شرايط اقتصادي و روحي مردم تغيير كنه
البته اميدوارم

0 0

زينب میگه :

تاریخ: 1392/03/28 ساعت 12:07
ضمن عرض تبريك به آقاي دكتر؛ميخواستم ببرسم كاهش قيمت طلا صدرصد هستش؟ممكنه به زير 80تومن برسه؟

0 0

سعید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/28 ساعت 14:01
خود صراف های بزرگ هم نمیدونن صد در صد هست یا نه. مطمئن باشید آقای دکتر خودش خیلی طب و تاب گرانی مجدد داره چون همه چیز بستگی به سیاستهای خارجی داره

0 0

رضا میلانو میگه :

تاریخ: 1392/03/28 ساعت 03:08
منهم مثل همه هموطن های عزیزم دوست دارم قیمتها بیاد پایین ولی وقتی میاد پایین که دیگه هیچ پولی نداریم

0 0

رضا سوسنگرد میگه :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 18:16
روحانی خدا قوت

0 0

toofan میگه :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 13:06
خرید سکه بالای1200 تو این شرایط به صرفه نیست.

0 0

نقطه چین میگه :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 12:28
وقت وقت خریده.سوددهی کم با خرید پله ای ولی مطمئن

0 0

---------- میگه :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 11:21
الان فققط توبازار سكهو ارز يه كار بسيار درآمدزاست بهش فك كنيد پيداش ميكنين. اصلا ولش كن بزار خودم بگم آماتورها ميخرن حرفهاي ها ميفروشن فوق حرفه ايا كاري به افزايش و كاهش ندارنداز اين دست ميخرن بلافاصله به اون دست ميفروشن و دنبال سودهاي كلان نيستند ميشناسم كسايي رو كه از نظر سرمايه مرفه هستند ولي با سودهاي 10هزار توماني و5هزار تومني كار ميكنن هميشه با 25 درصد سرمايشون كار ميكنن. از قديم گفتن آدم طمعكار رنگش زرده من طمع كردم 7 ماه پيش نصف سرمايم رفت ولي خيلي چيزا ياد گرفتم الان 7 ماهه اصلا خريدو فروش نكردم و بازارو رصد كردمو ياد گرفتم ولي از 4 روز ديگه شروع به ورود به بازار ميكنم.

0 0

مريم میگه :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 11:02
من يه سري نيم سكه دارم كه حداقل براي 2,1 سال به پولش نياز ندارم ميخوام فعلا نگهشون دارم به نظرتون كار درستيه + يا نه - ؟

0 0

ازاد میگه :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 07:46
دکتر ظرف یکسال سرمایه ما نصف شده امیدوارم با قول هایی که دادی ریال برگرده جای اولش

0 0

معترف میگه :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 06:43
ذره بين عزيز بايد اعتراف كنم كه از اعتماد به نفس شما و اينكه همچنان به نگارش خوب و با سليقه نظرات مبتني بر اطلا عات موثق و درست ادامه ميدهيد درس بزرگي در زندگي آموختم. از چند پيام زيبايي كه در بالا ار سال كرده ايد و ساير نظرات خوبتان در بخشهاي ديگر عميقا سپاسگزارم.

0 0

نیکو میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 16:38
دوستان عزیز به نظر من همه کاندید ها خوب بودند ولی با این وضعیت کشور عزیزمان نمی شد احساسی عمل کرد وبهتر همون شد که باید می شد تبریک به همه هموطنان عزیز و آقای دکتر روحانی

0 0

ناهید میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 16:17
امیدوارم دکتر روحانی به مشکلات ما مردم بیکار و بی سرمایه هم معجزه ای کند

0 0

م.رضا میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 15:12
امروز یکشنبست همین فردای دیروزی که راجبش صحبت میکردین و میگفتید طلا وارز سقوط میکنه. نه تنها صقوط نکرد بلکه صعود هم کرد وبه فرداها بصعود خود ادامه خواهد داد چون اقتصاد تابع حرف و وعده وعید نیست بلکه به فاکتور های زیادی بستگی دارد منتظر تحلیلهای بعدی باشید با سپاس

0 0

مجید پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/29 ساعت 16:44
امروز پنج شنبه برو ببین از یکشنبه تا امروز چقدر سقوط داشتیم؟60 هزار تومن خوبه؟
قیمت ها خواه ناخواه دارن میان پایین و ما همه میدونیم.

0 0

یک دوست پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 21:36
اولا سقوط نه صقوط دوست من. در ضمن افزایش قیمت امروز یک اصلاح قیمت موقتی و فرصت خوبی برای نوسانگیری بود. از فردا و بخصوص از بعد از ظهر سقوط بیشتر قیمتها شروع میشه. اصلاح بعدی قیمتها از 1150 شروع خواهد شد.

0 0

نکته بین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 18:15
مجید صقوط نه ، سقوط

0 0

آماتور میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 15:00
مريم عزيز
سرمايه داران تا حالا 1000 تا 1000 تا سكه شون رو فروختن

0 0

فراز میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 13:45
آرش جان ،پسرم ،انس جهانی ربطی به کشور ما نداره شاید فردا سقوط کنه ولی نه به دلیلی که شما گفتین...
سپاس از سایت طلا

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 13:39
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز من میخوام یه مقدار طلا بگیرم به نظر شما کی بگیرم خوبه لطفا راهنمایی کنید باتشکر

0 0

محلل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 21:54
تا سپتامبر صبر کن اتفاق خاصی نمیوفته

0 0

آنا میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 12:26
تبريك ميگم آقاي دكتر

0 0

زهرا میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 12:11
به همه مردم ایران این حضور و حسن انتخاب رو تبریک میگویم .هموطنتان از دهلران

0 0

سجاد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 23:39
انشالله اقای دکتر مردم و مشکلات مردم را فراموش نکند-هموطنی دیگر از دهلران

0 0

amir jalal ahari میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 11:38
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجم که آرامش ما عدم ماست .تبریک به دوستان وملت غیور تمدن ساز ایران مردم خوشحالند وخوشحالی این مردم شریف از آن است که کسی را انتخاب کرده که درد را میفهمد وبه فکر درد آنان خواهد بود امیدواریم که خداوند به این سرزمین بخاطر مردمانش عنایات بکران ببخشد

0 0

د میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 11:30
این پیروزی را به ملت شریف ودوستان طلاییم
تبریک می گویم. واز شهردار گلمونم تشکر تشکر میکنم
ما برای ایران سربلند وباتدبیر ارزو موفقیت داریم
اقای شهردار ما دوستت داریم.

0 0

طلا خام میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 11:24
بابا دمت گرم حالا که اومدی قیمت طلا
دلار به حال طبیعی در اومد این یعنی چی.
یعنی من نبودما. دستم بود./

0 0

informaion میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 11:22
فکر کنم دکتر روحانی میخواد معجزه کنه!‍! ارز و طلا که قراره افت شدید کنه آرامش در خاور میانه هم که قراره حاکم بشه. تازه عده ای گفتن رو قیمت اونس هم تاثیر میذاره... خدا از زبونتون بشنوه... ولی بنظر من باید صبر کرد البته من نمیگم این چیزا غیر ممکنه موفق باشید

0 0

مریم میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 17:36
ارش اثربحران سوریه رادرخاورمیانه نادیده گرفتی تاببینیم موضع دکتر روحانی درقبال سوریه چیه.

0 0

نیروان کا ظمی میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 10:32
تبریک....ولی حداقل باید ما تهرانی های بامرام لوتی با معرفت از زحمات اقای قالیباف . درانتخابات. درتهران.
تقدیر میکردیم.
خودمونی بگم خیلی نمک نشناسیم..!!!!!!!؟

0 0

محمد پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 12:55
جناب روحانی در دوره ای که مهمترین مسائل رفع تحریم ها و مذاکرات هست بهترین انتخاب بود و این اصلا ربطی به کارنامه اقای قالیباف نداره...انشاا... دوره های بعد...

0 0

آرش میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 10:16
دوستان عزیز
با سلام وعرض تبریک به همه مردم ایران باید به اطلاع برسانم که با انتخاب دکتر روحانی آرامش در ایران وخاورمیانه حاکم میشود به همین دلیل فردا انس جهانی سقوط خواهد کرد و عدد 1320 دلار را برای آخر هفته لمس خواهد کرد پیروز و سربلند باشید

0 0

قلی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 12:57
مگه انس معطل انتخابات ایران بوده؟ یک چیز میگییا!

0 0

نیما میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 10:12
حضور گسترده و حماسه ای ملت ایران در پاسخ به دعوت مقام معظم رهبری برای شرکت گسترده در انتخابات نشانه بصیرت ملت آگاه ایران است که باعث شد آمریکا خواستار مذاکره مستقیم با رئیس جمهور منتخب شود و احتمال لغو تحریم بانک مرکزی وجود دارد که می تواند باعث سقوط شدید قیمت دلار و سکه شود

0 0

م میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:36
خوشحالي مردم را تبرك مي گويم.

0 0

مريم میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:29
مطمئن باشيد سرمايه دارايي كه 1000 تا 1000 تا سكه دارن نميذارن به همين راحتي سكه خيلي بياد پايين.

0 0

خو ش بين میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:23
خداكنه همه قيمتها بياد پايين تابشه خريد كرد . وام ازدواج هم زياد كنند تا جهازمو بخرم

0 0

بنیامین میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:09
دوستان عزیز ما هم باید به فکر مملکتمون باشیم و دست از دلال بازی برداریم.فرهنگ رعایت حقوق دیگران رو یاد بگیریم.من امیدوارم با انتخاب آقای روحانی سطح فرهنگی جامعه هم با کمک مردم بالا بره.به امید خدا.امسال سال تدبیر و تغییر.با تشکر از سایت طلا

0 0

علي میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:04
تمامي اين نامزدها و آقاي روحاني نمي توانند وضعيت موجود را آنطوري كه ميخواهيم تغيير دهند فقط امام زمان بايد بيايد براي موقت ممكن است چند تا كار انجام شود ولي اگه بخواهد عدالت اجرا شود عده ا ي سرمايه دار و صاحبان قدرت نخواهند گدشت . براي فرج امام زمان صلوات

0 0

غلامرضا میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 08:52
دکتر مبارک همین ادم دوره دیده وتحصیل کرده لازم است برای رییس جمهوری

0 0

فراز میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 08:23
منم آرزو میکنم قیمت همه چیز پایین بیاد ،ولی نمیشه یک شبه توقع معجزه داشت ،دیروز نزول قیمتها ناشی از جو روانی بازار بود باید دید امروز چی میشه...
با تشکر از سایت بروز طلا

0 0

فيروز میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 07:31
40 عدد سكه امامي روي 1220 خريدم + _

0 0

آرمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 13:17
مطمئن باش ضرر نميكني

0 0

رضا میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 07:30
دكتر مباركه . يه فكري به حال حقوق اين نظامي ها بكنيد ممنون

0 0

ازاد میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 07:24
دکتر روحانی یادت نره که ریال برگرده جای اولش ونیز کمتر

0 0

ملت میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 07:22
ملاک و معیار اعتبار افراد ، عقبه و رزومه کاری می باشد .لذا با توجه به شناختی که ملت فهیم ایران از تیم اقتصادی دولتهای منتسب به آقای روحانی دارند امید بر بهبود شرایط اقتصادی و سیساسی مملکت است و این موضوع باعث کاهش لحظه ای قیمت سکه و طلا در بازار ایران شده است و به نوعی از التهاب بازار کاسته است .امید است با مستقر شدن دولت جدید و مشخص شدن کابینه دولت روند کاهشی قیمتها و به ثبات رسیدن اقتصاد ایران ادامه یابد . انشاالله .

0 0

اونس میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 06:28
نمودارهای اونس بیانگر شروع ریزش اونس در چند روز آینده هستند. خرید الان ریسک بالایی خواهد داشت.

0 0

سامان 11 میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 04:29
من مدتی هست نظر دوستان را در این سایت دنبال میکنم .فقط هم یک نفر رو پیدا کردم که اکثر نظرهاش درسته و دنبال سروصدا نیست. باید بگم ذره بین هم نیست. جدا خسته نباشه

0 0

افروز پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:54
با حقاني موافقم.

0 0

حقاني پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:38
اتفاقا من بر عكس شما فكر ميكنم اين مشخصات ذره بينه. و منم ميگم كه واقعا خسته نباشند.

0 0

جمشید میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 02:11
هر چند که میدونم که غیر از خودتون نظر کس دیگری را منعکس نمیکنید ولی این 71.5 درصد را از کجا آوردید رای آقای روحانی نسبت به کل آرای ماخوذه 51.5 در صد و نسبت به آرای صحیح 52.5 درصد است چرا بیخودی مینویسید 71.5 درصد؟؟؟!!!

0 0

مهندس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 11:58
گفتن حضور 72 درصدی مردم نه رای 72 درصدی اقای روحانی . مبارک همه ملت ایران و آقای دکتر روحانی باشد به امید ایرانی سربافراز و مرمانی شاد

0 0

abbas87 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 10:24
سلام، 71.5 درصد میزان مشارکته مردمه. نه میزان رای آقای روخانی از کل آراء.

0 0

علی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:40
سلام - خوبه ؟ کی کجا نوشته 71.5 درصد

0 0

پرپروک میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 01:06
دوستان یکم منطقی به قضیه نگاه کنین..از فردا ریزش شروع میشه شروع میشه شروع میشه..یعنی چی؟؟؟
پس چرا سکه و دلار فقط پایین میاد..چرا چیزای دیگه سر جاشه..علت های موضوع رو خوب بررسی کنین..
(در قسمتی دیگه علت ها رو از دید خودم نوشتم..بخونین شاید به دردتون خورد..)

0 0

یک ایرانی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 18:26
کاملا درسته.طوری همه صحبت میکنن که انگار انسانها طلا میخورن و دلار میپوشن.هزار قلم دیگه هم هست.پس چرا اونا پایین نیومده.پایین اومدن اون همه اقلام روزمره هم مهمه.

0 0

keder پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 21:12
کاملا موافقم.

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 00:52
مبارک باشه دوستان

0 0

هما میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 00:41
از این نظر که اقای روحانی اصلاح طلب است بخاطر همین سکه و دلار کاهشی شدید میشود

0 0

شیدا میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 00:25
دکنر خوش امدی و خوشم امد ز امدنت مبارک باد بر همه هواداراش

0 0

ناشناس میگه :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 00:13
امیدوارم مشکلات این سرزمین از بین بره!

0 0

نکته بین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:06
مشکلات زمانی از بین میره که مردم هم متحد باشند و دلشون واسه سرزمینشون بسوزه.اگر فکر کردید همه چیز رو رییس جمهور میتونه درست کنه بی انصافی کردید.ما هم باید از یه جایی شروع کنیم

0 0

مبتدی بازار میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:44
برهمه ملت بزرگ ایران مبارک باد. در ضمن اقا قربان وقتی ریزشی در کار باشه مسکن به دوراز ان نیست. طلا با همه درخشندگی ونقد شوندگی دربین سرمایه گذاران اینطور به سرش میاد تکلیف مسکن که روشنه . سرمایه از این به بعد بایدطرف تولیدوکار بره .نه دلالی وسفته بازی . به امید پیروزی وسرافرازی ملت ایران

0 0

آرش میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:42
ریزش شدید قیمت دلار و سکه به دلایل زیر در راه است.
1. با توجه به جضور گسترده مردم و اعلام برنامه های قبلی رئیس جمهور منتخب برای حل مشکل هسته ای تحریم جدیدی در کار نخواهد بود
2. با توجه به این راکتور آب سنگین در شرف آغاز کار است. غرب دیگر نمی تواند فرصت را از دست بدهد و قطعا با دولت معتدل اصلاح طلب به توافق نهایی خواهد رسید.
به احتمال زیاد تا چند روز آینده قیمت دلار تا 3000 تومان سقوط خواهد کرد و در دو ماه آینده با انجام توافق نهایی به 2500 تومان هم خواهد رسید.

0 0

reza پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 11:02
فراموش نکنید که دلار رسمی هم اکنون 2470 ت هست و نرخ دلار بیش از اینها سقوط خواهد کرد حد اقل تا 1400 ت

0 0

***** پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:13
چه خوش خیال

0 0

runner میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:31
با سلام به همه دوستان عزیز
آقای ذره بین عزیز با این شرایط به وجود اومده تحلیل شما از انس سعودیه اما می فرمایید که ارز کاهشی است و حباب شکسته میشه.آیا برای کسی که الان طلا داره افزایش اونس جلوی ضرر (کاهش ارزش دلار) رو می گیره ؟بهتره صبر کرد یا الان فروخت ؟لطفا همه دوستان نظر خدشون رو بگن

0 0

MF پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 08:45
با سلام به شما
من خودم تعداد زیادی سکه دارم که خیلی گران تر از قیمت حالا خریدم اما با فروش آنها مخالفم چون اگر قرار باشه که با آمدن دکتر روحانی وضع بازار بهتر شود پس حتما ارزش ریال بالا میره و پول ما حتی اگر به ظاهر کمتر شود ولی با ارزش تر از قبل میشود و ما با مقدار پول کمتر قدرت خرید بالاتری خواهیم داشت . به نظر من در هیچ شرایطی پول خود را به ریال تبدیل نکنید و فقط زمانی طلای خود را بفروشد که بخواهید با چیز دیگری آنرا جایگزین کنید .

0 0

حافظ پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:47
الان نفروش. چند روزي تحمل كن . برميگرده.

0 0

حافظ میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:25
انشاا.. باعث پيشرفت و سلامت در زمينه اقتصاد كشور بشه. ولي من با جنوبي و آرمان عزيز هم عقيده ام كه نبايد انتظار تغيير محسوسي داشته باشيم و سقوط سكه مقطعيه.

0 0

mehran میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:23
زمان میخواهد تا این اقتصاد بیمار بهبود یابد و از این رکود تورمی که گریبان گیر ملت ایران شده رهایی یافت.قیمتها یک شبه بایین نمیاد چون 8 ساله که رو به افزایش بوده درنتیجه زمان لازمه تا تعدیل قیمتها صورت بگیره

0 0

محلل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 08:40
قيمتها تو يكسال سه برابر شد بنابراين امكان كاهش شديد تو كوتاه مدت بعيد نيست

0 0

امید میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:09
درود بر ملت ایران که بار دیگر حماسه خلق کردند.درود بر ایران و ایرانی.

0 0

قربان میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:04
با سلام به مردم فهیم ایران..به نظر من تا مدتی نه چندان دور قیمت طلای داخلی افت میکنه و بعد از اون سرمایه ها رو به سوی بازار مسکن میره..دوستان کارشناس خصوصا آقای ذره بین اگر تحلیل دیگه ای دارند بفرمایند..

0 0

نيما پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 08:01
قربان جان سرمايه ها از 9 ماه پيش به سمت بازار مسكن رفته و الان بازار مسكن هم اشباع شده و از قدرت خريد مردم هم فراتر رفته به نظر من الان نوبت بازار بورسه . موفق باشيد

0 0

جنوبی میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:03
مشکلات اقتصادی عزیزان من همون مشکلاتن یعنی تغییر نمیکنند انرژی هسته ای پابرجاست تحریم ها هم پابرجاست و تازه سنگینتر ربطی به کاندیداها هم نداره

0 0

جباری پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:10
مشکلات زمانی حل میشه که ما هم بخواهیم.نمیشه پا رو پا بندازیم بگیم وظیفه رییس جمهوره.

0 0

م پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:22
با اتخاذ تدبیر درست حل میشه

0 0

آرمان میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:02
فكر كنم فردا آخرين روز خوب براي خريد سكه باشه..

0 0

ربیع پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 00:59
مطمن باش

0 0

الیاس میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 22:53
با سلام.هر کس جرات داره بخره.الیاس خیلی وقته داره از ریزش حرف می زنه ولی کو گوش شنوا؟

0 0

محلل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 08:37
راست ميگه من شاهدم
خودمم از عيد به اينور هي ميگم بفروشين هر موقع به هر بهانه اي (افزايش اونس، تهديدات سياسي و...) قيمت رفت بالا بفروشين
الان كسي جرات خريد نداره

0 0

هر كي میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 22:43
مبارك باد اين فرخنده روز

0 0

حسن میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 22:25
مبارکه دکتر

0 0

1217 میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 22:03
با عرض تبریک به همه مردم ایران و ارزوی موفقیت روز افزون همگان ،
جناب ذره ببین باتوجه به تحلیلهای علمی و منطقی جنابعالی بنظرتون تغییرات در قدرت های سیاسی ایران چقدر تاثیر مثبت یا منفی در قیمت اونس و یا قیمت طلا در ایران در روزهای اتی می تونه داشته باشد . باتشکر 1217

0 0

ذره بين پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 08:37
1217 عزيز . درپاسخ به شما بايد بگم كه حباب طلا در حال حاضر در ايران فقط شامل سكه ميشه. و طلا ي گرمي امروز 1190000 ريال چندان حبابي ندارد . اما اين حباب امروز در سكه بسيار نمود دارد . در حال حاضر سكه تمام بر اساس دلار آزاد 3500 تومان حدود 1260000 تومان است كه چنانچه ارز بتواند بر پايه 2500 تثبيت شود قيمت سكه تمام به حدود يك ميليون كاهش خواهد يافت و در واقع 250 هزار حباب قيمت دارد. اينجاست كه ميگم اگر به اين مرحله برسيم تنها معيار ارزش گذاري طلا و سكه اونس جهاني خواهد بود . به عبارت ديگر اگر دلار به 2500 كاهش يابد و اونس به 1800 افزايش يابد در واقع ارزش سكه حدود 1240000 خواهد بود. و در واقع اديگر در اين مرحله در صورت تثبيت ارز تنها افزايش و يا كاهش اونس در تعيين قيمت تاثير خواهد داشت . اگر اونس به 1800 برسد و حتي دلار بر پايه 2500 باشد گرم طلاي داخل حدود 1450000 خواهد بود ياحق . ذره بين

0 0

1217 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 09:05
با تشکر فراوان ، لطفاً بفرمایید حباب طلا در ایران (که فعلاً 1165000ریال است ) چقدر است ؟

0 0

ذره بين پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:12
دوست عزيز فضاي جديد سياسي و اجتماعي ايران ميتواند در رويكرد سياستهاي خارجي و داخلي بسيار تاثير گذار باشد و موجب تعامل بهتر با ساير كشورها بويژه كشورهاي متخا صم گردد. البته براي ارزيابي نبايد عجله كرد و حتما شرايط جديد از طرف همه كشورهاي منطقه و جهان رصد خواهد شد .نتيجه اولين دور مذاكرات 1+5 در آينده نزديك به ارزيابي امور بهتر كمك خواهد كرد . اجازه بفرماييد آن زمان عرض خواهم كرد . از طرفي تحركات سياسي در منطقه را هم نبايد از نظر دور داشت. اما بي شك موضوع ارز در كشور در كانال مديريتي بهتري قرار خواهد گرفت. و در صورت رفع موانع در آمد هاي ارزي به سمت ارز تك نرخي واقعي پيش خواهيم رفت . و حباب سكه و طلا هم شكسته خواهد شد. و سكه و طلا در كشور بر اساس اونس جهاني سنجيده خواهد شد. اما اگر بپرسيد كه اونس كاهشي است يا افزايشي خدمت دوستان عرض ميكنم كه روند افزايش اونس در ماههاي آينده ادامه مي يابد. پيروز باشيد. يا حق

0 0

محلل میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 21:58
مبارکه
ایشاا... ارزش پولمون هم بالا میره

0 0

کارشناس ارشد میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 21:38
مبارک باشه.پیش به سوی رونق کاسبی و افت شدید قیمت دلار در روزهای آینده.

0 0

iman mashin میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 21:31
به تمام هواداران اقای روحانی تبریک میگم.

0 0

ذ ره بين میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 21:20
دوستان با عرض تبريك نتيجه انتخاب آگاهانه شما عزيزان و آغاز فصلي نو در كشور . خدمت شما عرض كنم كه انشا الله مشكلات ارزي كشور به مرور زمان حل خواهد شد و ارز در كانال مديريت صحيح قرار خواهد گرفت و همانگونه كه عرض كردم به زودي شرايطي فراهم ميگردد كه ارزش واقعي طلا و سكه در ايران عزيز بر اساس اونس جهاني سنجيده خواهد شد و ميزان فقط اونس خواهد بود و قيمت دلار تك نرخي . انشا الله.

0 0

معصومه پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 07:34
سلام ذره بین عزیز و ممنون از نظرات مفیدتان-راستش یه مدت تصمیم گرفتم دلارامو بفروشم سکه بخرم نمی دونم این کار را کنم یا نه؟ و اگه قراره باشه سکه بخرم ربع بهتره با نیم یا تمام؟

0 0

یاس پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 20:06
لغو تحریمها=درست شدن همه چی یک شبه.

0 0

ذ ره بين پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 06:01
آرمان عزيز زمان ميبره بله . اما بايد درست بشه. ايندفعه . بايد. و راهي بجز اين نيست عزيز من.

0 0

آرمان پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:04
زمان ميبره و به اين زوديها چيزي درست نميشه

0 0

سعید میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 21:19
امیدوارم قدمشون برای قیمت ها خوب باشه ( پایین بیاد )

0 0

فرهاد میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 21:14
منتظر کاهش شدیدی قیمت ها و ارزانی باشید

0 0

جنوبی میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 21:07
دولت اقای روحانی طلایی یا نفتی؟

0 0

آرش میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 21:04
از فردا ریزش شدید دلار وطلا شروع میشه دوره دلالی طلا و ارز به اخرش رسیده و به امید خدا وضع مردم بهتر میشه

0 0

علی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 12:51
یعنی شما دلار طلا خرید وفروش نکردی

0 0

drhatojo میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 21:01
قیمتها فردا هم نزولیند

0 0

طاهر میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 20:59
این پیروزی مبارک تمام ملت ایران ، کرد ، ترک ، لر ، عرب ، گیلک ، عرب ، بلوغ ، ترکمن ، فارس و ...آسیا و مایه صلح و صفا در خاورمیانه شود انشاءالله

0 0

ذ ره بين میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 20:55
طلا را با عيارش ميشاسند . و ايرانيان را با غيرت و ايمان و محبت و استعداد بي نظيرشان . و ايران را مهد تمدن جهان. مبارك است انشا الله. تبريك به سايت طلا و دوستان.

0 0

خاتمي پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/27 ساعت 06:51
ذره بين عزيز حتي اگر بدون اسم هم نگارشهاي زيبايتان را ارسال كنيد ما شما را ميشناسيم. همچون همين كامنت زيبا در مقايسه شناخت ايران عزيز و طلا. ازشما سپاسگزارم.

0 0

ذره بين میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 20:48
چشم اندازي روشن و سرشار از بركت و پيروزي پيش روي ايران عزيز قرار دارد . فردايي كه در ساختنش همه سهيم خواهيم بود . اين رويداد تاريخي را به فال نيك ميگيريم و خدا را شكر گزاريم. پيش بسوي ايران آزاد و سربلند . مبارك همه انشا الله.

0 0

ذره بین پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 13:46
البته مطالب که مطرح شده مورد تائید است اما سایت طلا باید این حق را برای بنده در پاسخ دادن به این نظر که به جای ذره بین واقعی بر روی خروجی این سایت قرار کرفته محفوظ بداند و در اولین فرصت این پیام را چاپ کند تا دیگران ببینند که جای ذره بین نمی توانند نظر جعلی دهند. ذره بین یا حق

0 0

majid56 میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 20:43
از فردا ریزش سکه تازه شروع می شه

0 0

کلاه قرمزی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 13:04
... و بهد آقا سعید شروع به خرید میکنه.

0 0

saeed پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/26 ساعت 11:01
بله ، قراره معجزه کنه ! شمایی که خرید کردی فقط بشین و تماشا کن که چه جوری معجزه میشه و قیمت ها میاد پایین !!!!

0 0

اصفهانی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 23:29
من نمیدونم قراره دکتر روحانی معجزه کنه!!!!!!!!!!!

0 0

نیما میگه :

تاریخ: 1392/03/25 ساعت 20:38
مبارکه دکتر :)

پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا