گوهرهای متولدین مرداد (اسد-شیر)

هیچ متولد ماه مرداد (اسد-شیر) وجود ندارد که حس برتر بودن در وی نباشد. متولدین این ماه ذاتا رهبر بوده و جنبه عقلانیت در کارهایشان بیشتر از احساسات است. آنها افرادی برون گرا بوده و به داشتن دوستان، پیروان و دستیاران خود افتخار می کنند. متولدین ماه اسد بدون جنگیدن از رسیدن به هدف خود مأیوس نمی شوند.

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی آرگو

متولدین مرداد ماه در نوع پوشش، جواهرات و زیورآلات ترجیح می دهند از نوعی استفاده نمایند که از فاصله بسیار دور نیز بتوان آنها را تشخیص داد. به این معنی که غالبا از رنگ های روشن، اندازه بزرگ و جنس مرغوب در وسایل خود استفاده می نمایند. در باره جواهرات، این اشخاص ترجیح می دهند از جواهری استفاده نمایند که به طور طبیعی حیرت همگان را برانگیزد.

سنگ های قیمتی متولدین ماه مرداد (اسد-شیر) کاملا با روحیه و خصوصیات آنها منطبق است. این گوهرها عبارتند از: الماس، یاقوت سرخ، گارنت، کریستال، کهربا و ابسیدین.

الماس: البته نوع تراش خورده این گوهر بسیار ارزشمند مد نظر است. برای قرن ها، الماس نماد سلامتی، جایگاه و مقام رفیع بوده و سنگ قیمتی مورد توجه فرمانروایان، افراد ثروتمند و اشخاص مشهور بوده است. الماس یکی از کانی های بسیار قدرتمند بر روی کره زمین می باشد.

بر طبق باور مردم، الماس هایی که برای صاحبان خود شادی به ارمغان می آورند می توانند حس صداقت را نیز در آنها تقویت نمایند. این اعتقاد وجود دارد که دارنده الماس از بردباری برخوردار بوده و می تواند خشم خود را فرو برد. اگر الماس را با قابی روشن به کار ببرید، جلوه آن چندین برابر می شود. اگر تصمیم دارید الماس را برای متولدین مرداد ماه استفاده کنید، بهتر است که این هدیه انگشتر باشد.

یاقوت سرخ: سنگ های قیمتی سرخ رنگ در فرهنگ و باور مردم شرق، نشان دهنده خون منجمد شده اژدها می باشد. یاقوت سرخ دارای گونه های متفاوتی است. از جمله می توان از نیمه شفاف، آلبالویی پررنگ، صورتی روشن و قرمز کمرنگ نام برد. به دلیل رنگ یاقوت سرخ، این اعتقاد وجود دارد که این سنگ برای قلب و عروق بسیار مفید است.

اگر شخص خجالتی و کمرو این سنگ را در اختیار داشته باشد، اعتماد به نفس او تقویت می شود. بهترین و کمیاب ترین یاقوت سرخ، به رنگ قرمز پررنگ با ته رنگ ارغوانی متعلق به برمه می باشد. بهترین هدیه یاقوت سرخ برای متولدین مرداد ماه می تواند یک آویز یاقوت باشد.

گارنت: سنگ قیمتی است که از کلمه لاتین گرانتاتوس گرفته شده که در رنگ های گوناگون قرمز مایل قهوه ای، قرمز و حتی سبز وجود دارد. اما رنگ قرمز جگری آن بسیار متداول است. این سنگ خواص گوناگونی دارد. از آن جمله می توان به تطهیر روح و جسم، افزایش تمرکز، بالابردن قدرت تفکر و احساسات اشاره کرد. رنگ های زرد و قهوه ای گارنت برای درمان بیماری های پوستی و حساسیت ها مفید است.

استفاده از آویز گارنت در هر رنگی، سبب درمان گلو درد و سردرد می شود. رنگ قرمز اناری گارنت نشان و نماد عشق است. گوشواره گارنت بهترین هدیه برای متولدین مردادماه می باشد.
کریستال: سنگ معدنی شفاف. در طبیعت می توان نوع جلا خورده شده بسیار زیبا و شفاف آن را یافت. اسم کریستال از کلمه یونانی کریستالوس به معنی یخ گرفته شده است. بر طبق باورها، کریستال می تواند توانایی های انسان را چند برابر کرده و فشار خون را تنظیم نماید. کیمیاگران باستان اعتقاد داشتند که کریستال پوست زمین بوده و الهامات الهی را دریافت می کند.

کهربا: در زمان های گذشته به این گوهر، اشک دریا می گفتند. به خاطر نرمی، زیبایی و شکل ظاهری آن، کهربا سنگ مورد علاقه جواهرسازان در طول تاریخ بوده و در طلسم به کار می رفته است. همچنین در گذشته این سنگ، همراه خورشید پرستان بود. کهربا در رنگ ها و انواع متفاوت از زرد کمرنگ گرفته تا سیاه، از قرمز تا قرمز بسیار سیر، قابل دیدن است. کهربا قدرت خارق العاده ای در درمان انوع بیماری ها به خصوص بیماری های مزمن دارد.

ابسیدین: گوهری عجیب از مناطق آتشفشانی. این گوهر توانایی شما را در گرفتن تصمیمات مهم، پایداری و موفقیت در کار، بالا می برد. این سنگ در رنگ های سیاه، رنگین کمانی، نقره ای و سفید برفی موجود است. امروزه یک نوع نادر این سنگ به نام سبلانایت در دامنه کوه آتشفشانی سبلان ایران یافت شده که رنگ این شیشه طبیعی به رنگ سبز می باشد.

نظرات
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
اخبار سایر رسانه ها