اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این ترفند جالب، ساده ترین روش برای پوست کندن سیر است!

دیگر برای پوست کردن حبه های سیر دردسر نداشته باشید.

سیر

برای بسیاری، سیر چاشنی مورد علاقه و باعث خوش طعمی غذاست. برای استفاده از سیر ابتدا باید آن را پوست بکنیم، و این گاهی اوقات می تواند بسیار دشوار باشد! اما خوشبختانه راهی وجود دارد که کارها را برای خود آسان کنید.

بو گرفتن دستان هنگام پوست گرفتن

سیر یکی از رایج ترین چاشنی ها در آشپزخانه است، بنابراین غیر معمول نیست که همیشه هنگام پوست گرفتن آنها، انگشتان ما بوی سیر بگیرند! قبل از اینکه به شما بگوییم چگونه می توانید سیر را راحت پوست بکنید، در اینجا یک نکته برای خلاص شدن سریع از بوی بد سیر وجود دارد. بسیار ساده است؛ تنها چیزی که نیاز دارید روغن نارگیل است. پس از برش دادن سیر، روغن نارگیل را روی دست ها و بین انگشتان خود بمالید سپس با آب ولرم بشویید، حالا دستان شما دوباره بوی تازگی و تمیزی می دهد!

آب گرم

برای این ترفند، تنها چیزی که نیاز دارید یک کاسه آب گرم است. حبه های سیر را در کاسه بریزید و روی آنها آب داغ را بریزید. بگذارید یک دقیقه بماند و سپس به راحتی می توانید سیر را پوست بگیرید. به همین راحتی!

چاقو

سرآشپزها ترفند دیگری نیز دارند که بوسیله آن، به راحتی سیر را پوست میً کنند. آنها حبه سیر را روی تخته برش می گذارند و سپس با استفاده از قسمت پهن چاقو ، حبه سیر را فشار داده و خرد می کنند؛ شما هنگام انجام این عمل، معمولاً صدای ترک خوردن را می شنوید و سپس می توانید پوست سیر را به راحتی جدا کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد