اونس طلا2360.14
مظنه14,841,000
18 گرم3,426,000
ارزش سکه33,436,773
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

3 مکملی که در واقع هیچ تاثیری بر روی بدن و سلامتی شما ندارند (بخش دوم)

مکمل های غذایی بسیار زیادی در بازار وجود دارد که مردم انها را مصرف می کنند. اما در واقع بسیاری از مکمل ها تاثیر خاصی بر روی بدن نداشته و مصرف آنها تنها هدر دادن پول است.

مصرف مکمل های مختلف طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. طبق آمار ها از هر 4 آمریکایی سه نفر از آنها به شکل منظم مکمل های مختلف مصرف می کنند.

با این وجود نظارت کافی از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا بر روی صنعت مکمل صورت نگرفته و از این رو اطلاعات غلط زیادی در مورد مکمل ها وجود دارد که باعث شده تا مصرف کنندگان هزینه بسیاری بر روی آنها کرده و نتیجه خاصی نیز دریافت نکنند.

پیش از این 3 مکمل که بر روی بدن تاثیری ندارند را به شما معرفی کرده بودیم که با کلیک بر روی اینجا می توانید آن را بخوانید. حال قصد داریم سه مکمل دیگر از این دسته مکمل های بی تاثیر را به شما معرفی کنیم.

1. مکمل های چربی سوز: این مکمل ها که یکی از پرطرفدار ترین مکمل ها هستند در واقع تاثیر چندانی ندارند. متخصصان بر این باورند که این نوع از مکمل ها تنها برای مدت کوتاهی متابولیسم شما را بالا برده و از آنجا که هیچ تحقیق علمی خاصی پشت آنها نیست می توانند مضر باشند. اگر می خواهید لاغر شوید رژیم غذایی سالم داشته باشید و ورزش کنید.

مکمل های چربی سوز

2. تقویت کننده های تستوسترون: این نوع مکمل های هورمونی که برای افزایش عضله سازی، افزایش میل جنسی، بهبود روحیه و... مصرف می شوند مانند مکمل های دیگری که معرفی کردیم هیچ داده علمی را همراه با خود ندارند.

جالب است بدانید که هنوز مشخص نیست که آیا این مکمل ها می توانند تستوسترون را افزایش دهند یا خیر. در واقع بعضا مشاهده شده است که مصرف این نوع از مکمل ها باعث کاهش تستوسترون شده است و گاهی نیز مواد خطرآفرینی مانند استروئید ها را داخل خود داشته است.

تقویت کننده های تستوسترون

3. چای های سم زدا: این چای ها در واقع تاثیر خاصی بر روی بدن شما نداشته و تنها به مدت کوتاهی پس از مصرف به شما احساس یبکی و آرامش می دهد.

همچنین یک بدن سالم خودش به تنهایی سموم را دفع کرده و نیازی به خوردن این نوع از چای ها نیست. متخصصان پیشنهاد می کنند به جای استفاده از این مکمل چای معمولی را انتخاب کنید که مزایای فراوانی نیز برای سلامتی شما دارد.

چای های سم زدا

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد