اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر رئیستان در این ماه ها به دنیا آمده است حق دارید از او عصبانی باشید

ماه تولد افراد می تواند بر روی چیز های مختلفی تاثیر گذار باشد. از جمله این موارد توانایی های رهبری و اخلاق مناسب برای محیط کار است.

پیش از این درباره اینکه کدام ماه های تولد بهترین رئیس ها و مدیر ها در محل کار را دارند حرف زده بودیم که با اینجا کلیک کردن می توانید آن را بخوانید. حال می خواهیم ببینیم که بدترین رئیس ها در چه ماهی به دنیا آمده اند.

1. تیر: رئیس هایی که متولد تیر ماه هستند را می توان احساساتی ترین رئیس ها دانست. آنها به راحتی ناراحت می شوند و تحمل پیش نرفتن کار ها مطابق میل خود را ندارند. به علاوه آنها هنگامی که مشکلی بروز کند به سرعت آزده خاطر شده و احساس متهم بودن می کنند.

2. شهریور: متولیدن شهرویر ماه عموما کمال گرا هستند و بیش از حد درگیر جزئیات می شوند. آنها به دلیل توجه زیاد به جزئیات معمولا زمان زیادی را هدر می دهند. همچنین متولدین شهریور اعتماد به نفس کافی ندارند و عموما هنگام دستور دادن دچار احساس ناراحتی و ناخوشایند بودن می کنند.

رئیس

3. اسفند: اسفند ماهی ها عموما عادت دارند که کار های خود را به لحظه آخر موقوف کنند که در دنیای کار و تجارت بسیار خطرناک است. به علاوه آنها توانایی کنترل استرس را به شکل مؤثر ندارند. همچنین آنها به راحتی تحت تاثیر قرار می گیرند و تصمیم گیری برایشان کار راحتی نیست.

4. مهر: متولیدین مهر ماه برای بدست گرفتن کنترل تلاش می کند و اولویت شماره یک آنها راضی نگه داشتن همه است. آنها بیش از حد دیپلماتیک هستند و نمی توانند نقطه نظر خود را مطرح کرده و در مواقع ضروری تصمیمات مهمی بگیرند. آنها برای رهبری چندان مناسب نیستند اما وزرای بسیار خوبی می شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد