اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 مکملی که در واقع هیچ تاثیری بر روی بدن و سلامتی شما ندارند

مکمل های غذایی بسیار زیادی در بازار وجود دارد که مردم انها را مصرف می کنند. اما در واقع بسیاری از مکمل ها تاثیر خاصی بر روی بدن نداشته و مصرف آنها تنها هدر دادن پول است.

مصرف مکمل های مختلف طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. طبق آمار ها از هر 4 آمریکایی سه نفر از آنها به شکل منظم مکمل های مختلف مصرف می کنند.

با این وجود نظارت کافی از طرف سازمان غذا و داروی آمریکا بر روی صنعت مکمل صورت نگرفته و از این رو اطلاعات غلط زیادی در مورد مکمل ها وجود دارد که باعث شده تا مصرف کنندگان هزینه بسیاری بر روی آنها کرده و نتیجه خاصی نیز دریافت نکنند.

ما در اینجا قصد داریم برخی از مکمل های پرطرفدار را به شما معرفی کنیم که در واقع تاثیر چندانی بر روی بدن و سلامت شما نداشته و خرید آنها را می توان صرفا هدر دادن پول دانست.

1. آدامس های سرکه سیب: تولید کنندگان این مکمل ادعا می کنند که این آدامس ها اشتها را کاهش می دهند، از سلامت روده حمایت می کنند و ایمنی بدن را تقویت می کنند. اما در واقع شواهد چندانی برای این موضوع وجود نداشته و تنها به این دلیل که مقدار کمی سرکه سیب در آنها وجود دارد باعث نمی شود این مزایا را داشته باشند.

آدامس های سرکه سیب

2. ویتامین E: این ویتامین تاثیر بسیار زیادی در سلامت کلی بدن و به خصوص سلامت قلب دارد اما مصرف آن در مقادیر زیاد می تواند فوق العاده مضر باشد. همچنین کارشناسان تغذیه بر این باورند که مصرف مکمل های ویتامین E تاثیر چندانی نداشته و برای اثر بخشی لازم است از طریق رژیم غذایی مصرف شود.

ویتامین E

3. مکمل های قبل از ورزش: این مکمل ها به دلیل تبلیغات مؤثر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. با این حال تحقیقات نشان داده است که محرک ها و دیگر مواد موجود در این مکمل ها تاثیر چندانی بر روی ورزش کردن ندارند و مصرف آنها چندان مفید نمی باشد.

مکمل های قبل از ورزش

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد