اونس طلا2337.71
مظنه14,961,000
18 گرم3,453,700
ارزش سکه33,707,133
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

با این 5 رفتار کودک شما فلج خواهد شد

گاهی اوقات محبت زیاد به کودکان می تواند باعث شود که آن ها فلج شوند. وقتی به کودک خود بیش از اندازه محبت می کنید او دیگر توانایی انجام کارهای شخصی خود به تنهایی را ندارد.

همه مادر و پدر ها دوست دارند که کودک خود را یک محیط ارام، شاد و سازنده بزرگ کنند بدون آن که کوجک ترین آسیب و سختی به کودک آن ها وارد شود.

درحالی که گاهی این محبت های بیش از اندازه می تواند میزان اختیار و قدرت عمل کودک را به صفر برساند تا حدی که دیگر کودک توانایی انجام کارهای شخصی خود را ندارد و برای هر کاری باید از شما کمک بگیرد.

این مسئله می تواند زندگی کودک را در آینده تحت تاثیر قرار بدهد و او نتواند به درستی برای زندگی خود تصمیم بگیرد و یا مسئولیت کارهای خود را برعهده بگیرد.

اگر می خواهید کودک شما فلج نشود این کارها را انجام ندهید.

کودک

1. دست کودک نباشید

برای اینکه کودک مسئولیت پذیر باشد در همان دوران کودکی سعی کنید چیزی به دست کودک ندهید. به هیچ عنوان به او غذا ندهید. ان چیزی را که می تواند بردارد به دست او ندهید.

2. زبان کودک خود نباشید

به جای کودک خود سلام کنید، خداحافظی نکنید، تشکر نکنید و حتی او را مجبور به انجام و گفتن برخی از حرف ها نکنید. اجازه بدهید اگر خودش دوست داشت این کارها را انجام دهد و او را سرکوب نکنید.

3. او را بلند نکنید

وقتی کودک شما به زمین می افتد و یا در هنگام بازی به جایی برخورد می کند تا از شما درخواست کمک نکرده است او را بلند نکنید و یا جیغ نزنید. بگذارید او خودش بلند شود و با او همدردی کنید.

بازی

4. کنترل گر نباشید

دائما از کودک خود نپرسید که دستشویی داری؟ اب می خوای؟ گشنه هستی؟ این کارها باعث می شود بچه کاملا تحت کنترل شما باشد و وابسته به شما باشد.

5. به جای کودک تصمیم نگیرید

اجازه بدهید انتخاب کند که چه چیزی می خواهد بخورد، بپوشد و بازی کند. برای او دو گزینه در نظر بگیرید و اجازه بدهید او انتخاب کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد