اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 میوه و غذای پاییزی که باعث خوب خوابیدن می شود

تابستان با گرمای زیاد خود به پایان رسیده و جای خود را به پاییز داده است. فصل پاییز با میوه ها و غذا های خاص خود شناخته می شود که برخی از آنها می توانند باعث خوب خوابیدن شما شوند.

تابستان با گرمای زیاد خود به پایان رسیده و جای خود را به پاییز داده است. فصل پاییز با میوه ها و غذا های خاص خود شناخته می شود که برخی از آنها می توانند باعث خوب خوابیدن شما شوند.

خواب نقش بسیار مهمی در سلامتی دارد. طبق اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، هر فرد بزرگسال نیاز دارد تا در هر شبانه روز حداقل هفت ساعت بخوابد تا سلامت جسمی و روانی اش حفظ شود.

در ادامه ما میوه ها و غذا های پاییزی را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانند به شما کمک کنند به خوبی بخوابید. اگر در این زمینه تجربه ای دارید خوشحال می شویم تا در بخش نظرات تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید.

بادام

1. بادام: یکی از مواد معدنی که در خواب شما نقش مؤثری دارد منیزیم است. بادام سرشار از منیزیم بوده و می تواند به بهبود خواب شما کمک کند.

2. سیب: سیب را می توان اصلی ترین میوه پاییز دانست. این میوه می تواند به شما در کاهش فشار خون و قند خون کمک کرده و تنفس را بهبود بخشد که در نتیجه باعث بهبود خواب می شود.

3. سیب زمینی شیرین: این نوع از سیب زمینی دارای خواص آرامش بخش بوده و می تواند به شما در سریع تر به خواب رفتن کمک کند. همچنین به دلیل فیبر زیادی که دارد مرحله خواب عمیق شما را بهبود می بخشد.

سیب زمینی شیرین

4. بوقلمون: بوقلمون حاوی تریپتوفان، یک اسید آمینه ضروری است که به دلیل اثرات آرامش بخش بر بدن مشهور است. تحقیقات نشان داده است که این ماده می تواند برای بهبود خواب در بزرگسالانی که اختلال خواب دارند نیز مؤثر باشد.

5. ذرت: این ماده غذایی سرشار از ملاتونین است. ملاتونین به عنوان هورمون خواب در بدن شناخته شده و تنظیم خواب بر عهده این هورمون است.

6. جوز هندی: این ادویه خوشمزه تاثیرات بسیاری بر روی بدن دارد. کاهش فشار خون، شل شدن عروق خونی و بهبود خلق و خو از جمله آثار مثبت این ادویه بوده که همگی می توانند به بهبود کیفیت خواب کمک کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد