اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین صبحانه برای داشتن یک روز پر انرژی چیست؟

صبحانه در رژیم های لاغری و حتی در زندگی روزمره مهم ترین بخش تغذیه به حساب می آید و بخش اعظم انرژی روزانه شما را تامین می کند. اما بهترین صبحانه برای یک روز پر انرژی چیست؟

صبحانه در رژیم های لاغری و حتی در زندگی روزمره مهم ترین بخش تغذیه به حساب می آید و بخش اعظم انرژی روزانه شما را تامین می کند. اما بهترین صبحانه برای یک روز پر انرژی چیست؟

شاید با دیدن گزینه های زیر با خودتان فکر کنید که خوردن این موادغذایی برای صبحانه در عین حال که در تلاش برای کاهش وزن هستید عقلانی بنظر نمی رسد اما باید همه انرژی روزانه شما بستگی به خوردن این موادغذایی در وعده صبحانه دارد.

می توانید روز خود را با خوردن این غذاها شروع کنید:

1. ارده شیره:ارده شیره به عنوان یک ماده غذایی صددرصد طبیعی بسیار فوق العاده است . ارده از کنجد کوبیده شده بدست میاد و به تنهایی یک ماده غذایی کامل برای هر وعده غذایی به ویژه صبحانه است .

2. نان بروسکتا: نان بروسکتا خیلی ها نان بروسکتا را به عنوان یک میان وعده هم در رژیم شون دارند . بروسکتا نام یک نوع پیش غذای ایتالیایی است که در نواحی مرکزی ایتالیا تهیه می شود و منشأ و تاریخچه آن به ناحیه توسکانی و سده پانزدهم می رسد.

صبحانه

3. کره بادام زمینی: کره بادام زمینی دارای ارزش غذایی بالایی است ، دارای چربی های مفید است و به تنظیم قند خون کمک می کند . منبع خوبی برای کاهش خطر مشکلات قلبی هست و همچنین از سرطان و سنگ های صفراوی جلوگیری می کند .

4. خامه و مربا: خامه تازه غلیظ به همراه مربا یکی از خوشمزه ترین صبحانه هایی است که هر فردی آرزو دارد روز خود را با آن شروع کند. خیلی ها از خامه برای افزایش وزن استفاده می کنند. اما اگر بتوانید این صبحانه را متناسب با شرایط بدنی خود تنظیم کنید می توانید به راحتی از خوردن ان لذت ببرید و کاهش وزن داشته باشید.

تخم مرغ

5. تخم مرغ، نان و پنیر وگردو، کره و عسل، کره ومربا نیز دیگر صبحانه های مقوی و رژیمی هستند که می توانید ان ها در نظر داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد