اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این بازیگران گران ترین خانه ها را دارند + عکس

بازیگران و سلبریتی ها همیشه خانه های گران قیمت و زیبایی دارند که دیدنی است. ما در اینجا قصد داریم خانه 5 بازیگر معروف را به شما نشان دهیم که از گران ترین خانه های سلبریتی ها به شمار می رود.

بازیگران و سلبریتی ها همیشه خانه های گران قیمت و زیبایی دارند که دیدنی است. ما در اینجا قصد داریم خانه 5 بازیگر معروف را به شما نشان دهیم که از گران ترین خانه های سلبریتی ها به شمار می رود.

1. جانی دپ: برخی از سلبریتی ها تنها به یک خانه بزرگ اکتفا نمی کنند. یکی از این بازیگران جانی دپ است که برای خودش یک منطقه فرانسوی ترتیب داده که نزدیک به 37 وکتار وسعت داشته و شامل یک خانه اصلی، کلبه مهمان، کلیسایی کوچک، استودیو هنری و یک رستوران است.

2. تامی هیلفیگر: این سلبریتی معروف یک طراح مد آمریکایی است که منطقه ای با طراحی اروپایی در گرینویچ دارد. این سرمایه دار پوشاک یک ملک 22 هکتری را در سال 2000 با قیمت 31 میلیون دلار خریداری کرده و حالا در سال 2020 با قیمت 47 میلیون دلار برای فروش گذاشته است.

3. استینگ: این خواننده مشهور آمریکایی آپارتمانی در منهتن دارد که حتی از خانه قبلی که معرفی کردیم گران تر است. این آپارتمان 50 میلیون دلار قیمت دارد. آن چیزی که این خانه را منحصر به فرد می کند وسعت بسیار زیاد آن است که دارای 4 اتاق خواب و چهار حمام است و پنجره هایی از کف تا سقف به روی پارک مرکزی منهتن دارد.

4. رایان سیکرست: این سلبریتی مشهور خانه ای به ارزش 85 میلیون دلار دارد که در سال 2020 برای نقل مکان به نیویورک این خانه را به فروش گذاشته است. این ملک که اکنون قیمت آن به 75 میلیون دلار کاهش یافته قبلا متعلق به الن دجنرس بوده است. این ساختمان سه هکتاری در سال 1963 ساخته شده و دارای 7 اتاق خواب و 10 حمام است.

5. سیلوستر استالونه: خانه وی در بورلی هیلز در سال 1994 به صورت سفارشی برای این بازیگر ساخته شده است. در ژانویه 2021 این خانه با قیمت 110 میلیون قیمت گذاری شده است که آن را تبدیل به یکی از گران ترین خانه های تاریخ آمریکا بدل کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد