اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خوردن آب کرفس بی فایده ترین کار برای کاهش وزن شما است

شاید شما هم شنیده باشید که توصیه می کنند برای افزایش چربی سوزی در دوران کاهش وزن آب کرفس بخورید. اما آیا این مسئله واقعیت دارد؟

شاید شما هم شنیده باشید که توصیه می کنند برای افزایش چربی سوزی در دوران کاهش وزن آب کرفس بخورید. اما آیا این مسئله واقعیت دارد؟

کرفس یکی از پرخاصیت ترین سبزیجاتی است که به عنوان یک میان وعده کم کالری مزایای سلامتی زیادی را به بدن شما می رساند.

فیبر موجود در کرفس می تواند برای دستگاه گوارش و سیستم قلبی عروقی مفید باشد. کرفس همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که ممکن است در پیشگیری از بیماری نقش داشته باشد.

کرفس

اما واقعیت این است که آب کرفس به عنوان یک نوشیدنی کم کالری بسیار خوب است که گاهی استفاده شود اما هیچ تاثیر خاصی در چربی سوزی ندارد.

بیشترین فواید کنترل اشتها و اثربخشی بر دستگاه گوارش نیز در فیبر سبزیجات وجود دارد که در آب کرفس مقدار زیادی ان از دست می رود.

البته مواد مغذی زیادی در آب کرفس وجود دارد مانند ویتامین K، اسید فولیک، منیزیم، ویتامین C ، اما برای کاهش وزن اولین قدم کاهش کالری دریافتی است.

برای تقویت رشد مو، در افراد با پلاکت پایین مصرف کرفس توصیه می شود و کسانی نیز که مشکل فشار خون یا سنگ کلیه دارند باید با احتیاط مصرف کنند.

آب کرفس

با این حال آب کرفس دارای قند کمی است و حاوی پتاسیم و ویتامین A ، C و K. است. این نوشیدنی محبوب ممکن است التهاب را کاهش داده و آب رسانی را در بدن شما افزایش دهد.

علاوه بر عدم تاثیر آب کرفس بر چربی سوزی همچنین شما نباید از آب کرفس برای سم زدایی بدن خود استفاده کنید، زیرا ممکن است شما را در خطر کمبود مواد مغذی قرار دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد