اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۴ راهکار بدون هزینه برای ازبین بردن چربی موهای سر

چربی موی سر یکی از مهم ترین فاکتورهای نابودی موها است. موی سر به میزان کمی دارای چربی است اما افزایش این چربی می تواند منجر به ریزش موی شدید شود.

چربی مو سر یکی از مهم ترین فاکتورهای نابودی موها است. موی سر به میزان کمی دارای چربی است اما افزایش این چربی می تواند منجر به ریزش موی شدید شود.

چربی مو به خودی خود یکی از مهم ترین معیار محافظت مو در برابر خشکی، شوره سر، وز شدن و موخوره است با این حال میزان زیادی از چربی نیز می تواند نابودکننده مو باشد.

دست زدن زیاد به موها، شستشوی بیش از حد مو، مصرف بیش از اندازه از نرم کننده، شانه زدن و برس کشیدن بیش از اندازه مو، استفاده از محصولات اشتباه مو و دم اسبی بستن موها می توانند منجر به افزایش چربی شوند.

شما می توانید برای کنترل چربی مو از این ۴ روش کم هزینه استفاده کنید.

۱. سرکه سیب
نیم ساعت پیش از رفتن به حمام نصف استکان سرکه سیب طبیعی با نصف استکان آب ولرم مخلوط کنید و به کف سر و ساقه موها اسپری کنید.

۲. گل ختمی
۲ تا ۳ قاشق پودر گل ختمی سفید داخل یک استکان آب گرم بریزید و اجازه دهید یک ساعت استراحت کند تا لعاب بیندازد و سپس آن را صاف کنید. بعد از آن یک استکان سرکه سیب به آن اضافه کنید. ( میتوانید از ۳ قاشق ژل آلوئه ورا نیز استفاده کنید)

۳. نمک دریا
یک قاشق نمک دریا را با یک قاشق سرکه سیب طبیعی، دوقاشق آب و یک قاشق شامپو ترکیب کنید از این ترکیب می توانید به عنوان اسکراب طبیعی برای پاکسازی کف سر نیز استفاده کنید.

۴.آلوئه ورا
نصف یک برگ آلوئه ورا پوست کنید، ژل داخلش را خارج کنید و به خوبی میکس کنید و از صافی رد کنید. نیم ساعت پیش از حمام به ریشه و ساقه مو بزنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد