اونس طلا2299.33
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000
گزارش آگهی

خدمات پس از فروش پاناسونیک

پاناسونیک سال‌هاست که با محصولات باکیفیت خود، مهمان خانه‌های ماست.

پاناسونیک سال‌هاست که با محصولات باکیفیت خود، مهمان خانه‌های ماست. این برند علاوه بر کیفیت بالا، به قیمت مناسب، کاربری آسان و ماندگاری محصولاتش هم معروف است. نمایندگی‌ها و مراکز مجاز پاناسونیک نیز به واسه محبوبیت این برند، در کشورمان با افزایش چشم‌گیری مواجه شده‌اند. یکی از مهم‌ترین وظایف این مراکز در قبال مشتریان، ارائه خدمات پس از فروش پاناسونیک است. در حقیقت، می‌توان گفت اصلی‌ترین انتظار مردم از یک نمایندگی، در کنار عرضه محصولات اورجینال، پشتیبانی از خدمات مناسب بعد از فروش است.

یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های فعالیت پاناسونیک در ایران، محصولات مخابراتی از قبیل تلفن‌‌های خانگی و اداری، دستگاه‌های سانترال، فکس و ... است. امروز و در این مقاله قصد داریم به معرفی شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک بپردازیم. اگر شما هم به دنبال دریافت خدمات پس از فروش مناسب این برند محبوب هستید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

ایده آل گستر نمایندگی مجاز پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و با عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک آغاز نمود. امروز و با گذشت نزدیک به دو دهه از آغاز به کار این مجموعه، عرضه محصولات اورجینال Panasonic و ارائه خدمات پس از فروش متعهدانه، دو شاخه اصلی تعهدهای ایده آل گستر به مشتریان محسوب می‌شوند.

برخی از محصولاتی که در ایده آل گستر و به صورت کاملا اورجینال به مشتریان عرضه می‌شوند، عبارتند از:

انواع تلفن‌های خانگی و اداری پاناسونیک
انواع دستگاه‌های سانترال کم‌ظرفیت و پرظرفیت پاناسونیک
انواع دستگاه‌های فکس لیزری و کاربنی پاناسونیک
انواع ویدیو پروژکتوررهای پاناسونیک
انواع دوربین‌های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه پاناسونیک
تجهیزات جانبی تلفن از قبیل باتری گوشی بیسیم، هدست و ...
کارت‌های توسعه سانترال
تجهیزات جانبی دوربین مدار بسته و ویدئو پروژکتور
درام و تونر فکس
...

لازم به ذکر است که تمام محصولات معرفی شده (به غیر از باتری تلفن) همراه با گارانتی یا ضمانت‌نامه معتبر شرکتی 1 ساله به مشتریان عرضه می‌شوند. برای اطلاع از لیست کامل محصولات عرضه شده در فروشگاه ایده آل گستر و هم‌چنین ویژگی‌ها، نقد و بررسی تخصصی، آخرین قیمت و تصاویر هر کدام از آن‌ها، می‌توانید به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه نمایید.

خدمات پس از فروش پاناسونیک

همان‌طور که اشاره شد، یکی از مهم‌ترین انتظاراتی که مردم از یک نمایندگی مجاز دارند، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و متعهدانه است. شرکت ایده آل گستر هم به عنوان مرکز مجاز پاناسونیک در ایران، به خوبی به این موضوع آگاه است و بر همین اساس، خود را ملزم به ارائه انواع خدمات پس از فروش پاناسونیک به مشتریان می‌داند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین خدماتی که ایده آل گستر در این زمینه به شما عزیزان عرضه می‌کند، اشاره خواهیم کرد:

گارانتی محصولات

گارانتی یا ضمانت‌نامه را می‌توان اصلی‌ترین وجه تمایز یک نمایندگی با مراکز غیر مجاز دانست. گارانتی می‌تواند خیال مشتریان را تا حد زیادی از اورجینال و باکیفیت بودن محصولی که خریداری کرده‌اند، راحت کند. گارانتی تلفن بی سیم پاناسونیک ایده آل گستر و دیگر محصولات مخابراتی ارائه شده در شرکت ایده آل گستر در راستای کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود، تمامی محصولات عرضه شده در این شرکت را همراه با یک ضمانت‌‌نامه معتبر و 12 به فروش می‌رساند. کاملا بدیهی است که ایده آل گستر خود را ملزم به رعایت دقیق تمامی مفاد ذکر شده در برگه گارانتی می‌داند.

توجه: باتری تلفن بیسیم پاناسونیک از معدود محصولاتی است که در فروشگاه ایده آل گستر، بدون گارانتی به مشتریان عزیز عرضه می‎شود.

انجام تعمیرات تخصصی

تعمیرات همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان محصولات الکترونیکی محسوب می‌شود. بسیاری از مراکز در تعمیر این دستگاه‌ها از قطعات بی‌کیفیت استفاده می‌کنند و این موضوع باعث می‌‌‌شود دستگاه بعد از مدت بسیار کوتاهی دوباره خراب شده یا برای همیشه از کار بیفتد. یک نمایندگی مجاز باید با ارائه تعمیرات تخصصی و حرفه‌ای، خیال مشتریان خود را در این زمینه، کاملا راحت کند.

شرکت ایده آل گستر از همان اولین روزهای تاسیس، واحد تعمیرات خود را نیز راه‌اندازی کرد. در این واحد، کلیه محصولات مخابراتی از قبیل انواع تلفن‌های ثابت خانگی و اداری، دستگاه‌های سانترال، فکس، ویدئو پروژکتور، دوربین مدار بسته و ... در کوتاه‌ترین زمان ممکن و توسط مهندسین فنی و مجرب تعمیر شده و برای استفاده مجدد، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

این دستگاه‌ها بعد از ورود به واحد تعمیرات ایده آل گستر، توسط مهندسین این شرکت مورد بررسی و عیب‌یابی قرار می‌گیرند. سپس قطعات آسیب دیده شناسایی شده و با قطعه‌های اورجینال جایگزین می‌شوند. لازم به ذکر است که هزینه‌هایی که در طول تعمیرات از مشتریان اخذ می‌شوند، بر اساس مصوبه‌های اتحادیه مخابراتی ایران، محاسبه شده‌اند.

تلفن بیسیم پاناسونیک به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که در میان مشتریان دارد، بیش از سایر دستگاه‌های مخابراتی پاناسونیک به تعمیرات نیاز پیدا می‌کند. البته این تلفن‌ها به دلیل کیفیت بالا و ماندگاری زیادی که دارند به ندرت دچار خرابی‌های ناگهانی می‌شوند. اما استفاده نادرست، افزایش عمر مصرفی، ضرب خوردگی و ... ممکن است تلفن بیسیم پاناسونیک را به تعمیر نیازمند کنند.

برخی از خرابی‌های رایج تلفن بیسیم پاناسونیک عبارتند از:

خرابی کیپد
برق خوردگی
آب خوردگی
ضرب خوردگی
اختلالات صدا
سوختن یا شکستن LCD

تمامی این مشکلات در واحد تعمیرات ایده آل گستر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌گیرند.

نصب و راه‌‌اندازی دستگاه سانترال

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک به منظور راه‌اندازی مرکز تلفن، در مجموعه‌های کاری (ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها و ...) مورد استفاده قرار می‌گیرند. نصب دستگاه سانترال این دستگاه‌ها یک امر کاملا تخصصی بوده و نیازمند داشتن تجربه و تخصص کافی است. تکنسین‌های فنی ایده آل گستر با کسب سال‌ها تجربه در این زمینه، انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در محیط‌های کاری، نصب و فعال‌سازی می‌کنند.

ارائه مشاوره‌های قبل از خرید

تنوع و گستردگی محصولات پاناسونیک به قدری زیاد است که گاهی، انتخاب مدل مناسب برای مشتریان سخت می‌شود. این‌جاست که مشاورین و کارشناسان فروش ایده آل گستر می‌توانند به کمک شما بیایند. خریداران می‌توانند ضمن تماس با ایده آل گستر، اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند. به این ترتیب، انتخاب یک محصول مناسب و متناسب با نیازهای شما، کاملا آسان می‌شود.

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

مراجعه به وب سایت رسمی شرکت
مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

کلام آخر

برخورداری از خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از نمایندگی‌های رسمی است. برای راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان، در این مقاله به معرفی شرکت ایده آل گستر به عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران پرداختیم.

برای استفاده از خدمات پس از فروش پاناسونیک می‌توانید با شرکت ایده آل گستر در ارتباط باشید. ایده آل گستر بیش از دو دهه است که به واسطه ارائه خدمات حرفه‌ای و متعهدانه، نامی آشنا در میان علاقمندان به برند پاناسونیک در ایران به شمار می‌رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد