اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر مو هایی زیبا، بلند و براق می خواهید این محصولات را مصرف کنید

زیبایی و بلندی مو ها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که بخش بزرگی از زیبایی چهره ما را تشکیل می دهد. در کنار مراقبت های بهداشتی موهای ما به مواد مغذی مختلفی برای رشد خود نیاز دارند.

زیبایی و بلندی مو ها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که بخش بزرگی از زیبایی چهره ما را تشکیل می دهد. در کنار مراقبت های بهداشتی موهای ما به مواد مغذی مختلفی برای رشد خود نیاز دارند.

یکی از راه های تامین مواد مورد نیاز برای مو ها و پوست و ناخن، مصرف مکمل های مختلف است. هرچند متخصصین توصیه می کنند که بهتر است این مواد مغذی مورد نیاز را از طریق یک رژیم غذایی سالم و متعادل مصرف کنید.

با این حال گاهی پیش می آید که برخی مواد مغذی کمتر به بدن شما رسیده و پزشک یا مشاور زیبایی تان پیشنهاد می کند تا از مکمل ها استفاده کنید. در ادامه ما به شما برخی از مکمل های مناسب برای مو را معرفی خواهیم کرد.

ویتامین B

1. ویتامین های B کمپلکس: مطالعات ارتباط بین کمبود بیوتین و ریزش مو را نشان داده است. علاوه بر بیوتین چندین ویتامین B دیگر نیز با تنظیم انتقال اکسیژن و مواد مغذی مهم به پوست سر و مو نقش مهمی در رشد و سلامت کلی مو دارند.

2. ویتامین C: خواص آنتی اکسیدانی قوی ویتامین C از آسیب رادیکال های آزاد مرتبط با پیری و التهاب پوست و مو جلوگیری می کند. علاوه بر این ویتامین C در تولید کلاژن که برای ساختار مو بسیار مهم است نقش دارد.

3. کلاژن: دیگر مکمل مناسب برای مو کلاژن است. متخصصین تغذیه معتقدند هرچند مکمل ها نمی توانند جایگزین رژیم غذایی شوند اما استفاده از مکمل های خوب زیر نظر متخصص تغذیه می تواند کمک کننده باشد.

کلاژن

4. ویتامین D: با وجود اینکه مکانیسم تاثیر ویتامین D بر روی مو ها ناشناخته است اما برخی از تحقیقات نشان داده اند که کمبود ویتامین D می تواند با ریزش مو ارتباط داشته باشد.

5. پروتئین: این درشت مغذی که در ساخت ماهیچه ها به شما کمک می کند در رشد موها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع طبق گفته متخصصین مهم ترین ماده برای رشد مو ها پروتئین می باشد.

6. مکمل های پوست: مکمل هایی که سلامت پوست شما را افزایش می دهند مانند مکمل های امگا 3 می توانند در سلامت، زیبایی و رشد مو نیز نقش کاملا مؤثری داشته باشند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد