اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مدل عاشق شدن متولدین هرماه چه شکلی است؟

متولدین هرماه متناسب با ماهی که در آن به دنیا آمده اند و شکل شخصیتی که دارند به گونه ای متفاوت عاشق می شوند. برخی صمیمی و دوست داشتنی برخی با همراه با حس مالکیت و غرور.

متولدین هرماه متناسب با ماهی که در آن به دنیا آمده اند و شکل شخصیتی که دارند به گونه ای متفاوت عاشق می شوند. برخی صمیمی و دوست داشتنی برخی با همراه با حس مالکیت و غرور.

1. فروردین

پر از حرارت و گرما و سوزان تر از هر فردی که قبلا تعریفش رو شنیدید ! خیلی ها به خاطر این عشق و عاشقی و رابطه هرگز از یک فروردینی جدا نمیشن.

2. اردیبهشت

با وفا و پرمحبت . از هر طریقی که شده به شما عشق رو نشون میدن . از سفارش چیزای گرون تو بی پولی تا سفر یهویی که دل اطرافیان بخواد و بهتون حسادت کنن.

3. خرداد

با مزه و شاد و سرزنده و متفاوت . یعنی هر بار ممکنه استایل عشق ورزیدن شون تنوع بدن. یه بار با یه دسته گل ولی بار بعد با کمی بی اعصابی . یه بار رومانتیک بار دیگه سرد .

عشق

4. تیر

زیبا و ظریف و دیوانه کننده ! تمام نقاط حساس کلامی و فیزیکی رو شناسایی کرده و در مواقع نیاز اونها رو به کار میبندن ! انقدر با ظرافت مراقب عشقشون هستن که وقتی دور و برشون نباشن طرف مقابل گیج میشه که چه اتفاقی افتاده.

5. مرداد

عشقی صادقانه و خالصانه . ممکنه تو مهمونی از دور هواتون رو داشته باشه . ممکنه در اوج خستگی پاشه حسابی براتون تدارک یک شام دو نفره ببینه ! یا ممکنه بزنه به سیم آخرو به خاطر شما چند کشور رو طی کنه که فقط ببینتتون.

6. شهریور

عاشقی خوش فکر و با برنامه . يعني ته توی هر کاری رو برای بودن با عشقشون در میارن مبادا چیزی مزاحم بشه . رک و راحت و آتشین . درسته که از عنصرخاک هستن ولی عین یه زمین لرزه باورهای عاشقی شما رو عوص می کنن ولی باید صبر کنید تا نشون و این طول میکشه.

7. مهر

خاکی و روراست و حقیقی . یعنی از عشق مهرماهی حقیقی تر نداریم . هیچ چیز زیادی از رابطه نمیخواد جز اینکه انسان باشه طرف مقابلش سازگار و مهربان . متعادل و مراقب . همیشه میشه بهش تکیه کرد . خاص بودن رو از سادگی اونها باید یاد گرفت.

8.آبان

عشق سیاه و سفید . عشق خاکستری برای اونا معنا نداره . یاشما 150 درصد مال اونا هستید یا کلا نیستید . یه تایمی برای دیگری بگذارید و حواستون نباشه ازدستش میدین. ولی اگه واقعا مال اونا باشید با صداقت دیگه به هیچ چیز احتیاج پیدا کنید خانواده و خاندان و دوست ویارتون میشه تا همیشه.

متولدین هر ماه

9. آذر

عشق ناب و بامزه از فان بودنشون که روزای خاکستری رو حسابی عالی میکنه تا تصمیمات یهوییشون که باعث میشه با کودک درونشون هم آشنا بشید ! با آذرماهی پیر نمیشید اگه مثل خودش باشید .

10. دی

قوی ولی مهربان . جدی ولی با نمک . خوددار ولی با عشقش صادق۔ به فکر راحتی شما و گوش به زنگ خواسته های شما . شما میشید دین و دنیاش . دی ماهی ها از محکمترین صور فلکی هستن برای اونا عشق یکی خدا یکی.

11. بهمن

یک عشق ریلکس واعجاب انگیز با شماست تا موقعی که واقعا باهاش باشید . زیر آبی برید میره تو خودش درب و میبنده و قهر میکنه. آرومه همیشه ولی با عشق شوخی نداره احترام بگذارید تا همیشه باهاتون بمونه و براتون بمیره.

12. اسفند

جذاب وحساس . مهربون و فداکار . در کنار تمامی عصبی شدن های یهوییش یه حس دوست داشتنی داره بهتون که هرگز نمیمیره. حتی وقتی ازتون متنفره هم دوستون داره . خلاصه حساسه و شما باید مراقب کلامتون باشید و تا زمانی که بدقول نباشید همه جوره باهاتون هست.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد