اونس طلا2339.11
مظنه15,026,000
18 گرم3,468,700
ارزش سکه33,853,578
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,600,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

9 نکته مهم آشپزی چین که همه جهان باید یاد بگیرند

فرهنگ ها و مردم کشور های مختلف جهان هر کدام آداب و نکات خاصی را در پخت غذا استفاده می کنند که منحصر به فرد بوده و می تواند به دیگر کشور ها فرهنگ ها در جهان نیز منتقل شود.

فرهنگ ها و مردم کشور های مختلف جهان هر کدام آداب و نکات خاصی را در پخت غذا استفاده می کنند که منحصر به فرد بوده و می تواند به دیگر کشور ها فرهنگ ها در جهان نیز منتقل شود.

نظر افراد مختلف درباره آشپزی متفاوت است. برخی آشپزی را کاری سرگرم کننده و دوست داشتنی می دانند و برخی نیز آشپزی را بسیار خسته کننده تلقی می کنند اما بهرحال هرکسی که غذا درست می کند، سعی می کند تا غذای او خوشمزه تر، زیبا تر و سالم تر به نظر یرسد.

برای رسیدن به این هدف یکی از کارهایی که می توان انجام داد یادگیری از فرهنگ های دیگر در پخت غذا است. در ادامه ما قصد داریم چند نکته درباره آشپزی چینی ها به شما بگوییم که باید به همه جهان منتقل شود.

غذا

1. چینی ها با استفاده از نشاسته غذا ها را زیبا تر و براق تر سرو می کنند. بسیاری ما موقع دیدن غذا های چینی متوجه زیبایی خاص ان می شویم. دلیل این موضوع نشاسته ذرت است که آشپزان در سراسر این کشور در پخت گوشت و ماهی و... از ان استفاده می کنند.

2. از زرده تخم مرغ برای طعم دار کردن گوشت استفاده می کنند. در همه جهان برای طعم دار کردن گوشت از آبلیمو یا سرکه استفاده می شود. اما آشپز های چینی از زرده تخم مرغ استفاده می کنند چرا که معتقدند این کار مانع از خشک شدن گوشت شده و بافت آن را لطیف و تازه نگه می دارد.

3. آشپز های چینی پیش از پخت گوشت آن را در آب می جوشانند. آنها حتی اگر قصد پخت گوشت با جوشاندن را داشته باشند ابتدا گوشت را به مدت 15 دقیقه می جوشانند تا آلودگی های آن از بین رفته و سپس در آب تازه شروع به پخت آن می کنند. این ترفند همچنین باعث نرم شدن بافت گوشت نیز می شود.

4. بسیاری از غذا ها را بخار پز می کنند. بخار پز کردن یکی از سالم ترین شیوه های پخت غذا به شمار می رود. چینی ها برای این کار از سبد بامبو استفاده می کنند اما شما می توانید تنها با استفاده از یک سبد فلزی این کار را انجام دهید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد