اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر در پیدا کردن لباس با سایز مناسب مشکل دارید حتما این مطلب را بخوانید

بسیاری از اوقات پیش می آید که یک لباس نو خریداری می کنیم و پس از بازگشت به خانه متوجه می شویم که تنگ یا گشاد است و اندازه آن مناسب نیست.

بسیاری از اوقات پیش می آید که یک لباس نو خریداری می کنیم و پس از بازگشت به خانه متوجه می شویم که تنگ یا گشاد است و اندازه آن مناسب نیست.

در ادامه ما به شما روش مشخص کردن اندازه مناسب برخی از لباس های پرطرفدار را خواهیم گفت.

1. تیشرت: تیشرت یکی از رایج ترین لباس هایی که است که در تمام دنیا استفاده می شود. برای فهمیدن سایز تیشرت تنها نگاه کردن به برچسب آن کافی نیست.

یک تیشرت با سایز مناسب باید آستین های آن تا بازو باشد و نبایت تا آرنج دست برسد. همچنین لبه پایینی تیشرت باید چند سانتی متر پایین تر از کمر شما قرار بگیرد تا مناسب باشد.

تیشرت

2. ژاکت: بهترین راه برای تشخص مناسب بودن کت و ژاکت این است که خودتان را بغل کنید. وقتی یک کت را می پوشید نباید حرکات شما در ان محدود شده باشد و باید بتوانید با یک دست، آرنج دست دیگر را بگیرید. البته توجه داشته باشید که باید کمی کشش را نیز احساس کنید تا لباس گشاد نباشد.

ژاکت

3. پیراهن: در هنگام خرید پیراهن به طور همزمان باید به چند نکته توجه کنید. یقه باید به گردن بچسبد اما در عین حال وقتی گردنتان را می چرخانید همراه با گردن تکان نخورد. همچنین آستین ها نباید به اندازه ای تنگ باشند که بازو ها از زیر آنها پیدا باشند.

در عین حال نباید تا این حد گشاد نیز باشند که در لباس چین بیافتد. در انتها باید دقت کنید که سر آستین نباید همگام خم کردن دست، بیش از 2 الی 3 سانت بالا بیاید.

پیراهن

4. شلوار: هنگام خرید شلوار باید توجه داشته باشید که در محل ران ها شلوار باید به پای شما بشیند اما پایین تر از ران باید آزاد باشد. همچنین باید توجه کنید که به اندازه انگشت شست کمر شلوار باید آزاد باشد تا بتوان زیر آن پیرهن جا داد. در نهایت هنگام ایستادن نباید بر روی جیب های جلویی شلوار چین بخورند ولی در حال نشسته اشکالی ندارد.

شلوار

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد