اونس طلا2324.31
مظنه14,991,000
18 گرم3,460,600
ارزش سکه33,774,723
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

صعود قدرتمند طلا به قیمت های بالای گذشته

در روز گذشته قیمت طلا افزایش قابل توجهی را شاهد بود و توانست برای بار دیگر به قیمت های بالای گذشته خود دست پیدا کند.

صعود قدرتمند طلا به قیمت های بالای گذشته

در روز گذشته قیمت طلا افزایش قابل توجهی را شاهد بود و توانست برای بار دیگر به قیمت های بالای گذشته خود دست پیدا کند.

در روز گذشته قیمت طلا با افزایش چشم گیری مواجه شد و رشد 22 دلاری را از خود نشان داد. هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1803 دلار در حال معامله است و بالا تر از سطح کلیدی و روانشناختی 1800 دلار قرار گرفته است.

مجموعه ای از عوامل باعث رشد قدرتمند طلا در روز گذشته شد که می توان به کاهش قابل توجه ارزش شاخص دلار، داده های ناامید کننده اقتصادی ایالات متحده و در نهایت افزایش نگرانی ها ناشی از افزایش همه گیری کووید 19 دانست.

افزایش نگرانی ها نسبت به افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید 19 باعث شده است تا پیش بینی ها نسبت به تغییر سیاست های مالی توسط فدرال رزرو به آینده های دور تر منتقل شود و در این شرایط قیمت طلا فضای بیشتری برای صعود پیدا کرده است.

در ادامه این هفته (روز جمعه) قرار است جروم پاول رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول که امسال به شکل مجازی برگذار می شود سخنرانی کرده و مواضع این بانک را به شکل روشن تری بیان کند.

پیش از این بسیاری از اعضای فدرال رزرو خواهان تغییر سریع تر سیاست های این بانک ببودند چرا که آخرین داده های مربوط به اشتغال و دستمزد رشد بسیار خوبی را نشان داده بود.

اما اکنون همراه با گسترش هر چه بیشتر سویه کرونا دلتا در ایالات متحده، اعضای کمیته فدرال رزرو تجدید نظر کرده اند و از این رو پیش بینی می شود که هنوز فدرال رزرو نسبت به تغییر سیاست های خود اقدامی انجام ندهد.

طبق گفته جروم پاول زمان بندی تغییر سیاست های مالی این بانک به شدت به داده های اقتصادی بستگی دارد و حال داده ها نشان می دهند که کرونای دلتا می تواند بهبود اقتصاد را کند کرده و به تعویق بیاندازد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد