اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

صعود قدرتمند طلا در صبح امروز

با آغاز روز دوشنبه و باز شدن بازار های جهانی قیمت طلا بار دیگر یک روند صعودی را آغاز کرده و در حال تلاش است تا سطوح بالاتر را به دست آورد.

صعود قدرتمند طلا در صبح امروز

با آغاز روز دوشنبه و باز شدن بازار های جهانی قیمت طلا بار دیگر یک روند صعودی را آغاز کرده و در حال تلاش است تا سطوح بالاتر را به دست آورد.

هم اکنون هر اونس طلای جهانی 1791 دلار قیمت دارد که از صبح امروز بیش از 10 دلار صعود کرده است. همراه با رشد قیمت طلا، نقره و دیگر فلزات گرانبها نیز توانستند رشد بسیار خوبی را از خود نشان دهند.

مهم ترین عامل افزایشی شدن قیمت طلا از صبح امروز را می توان ضعیف شدن شاخص دلار نسبت به روز جمعه دانست که توانسته بود در بالا ترین سطح چند روزه خود قرار بگیرد.

علاوه بر کاهش ارزش شاخص دلار، افزایش نگرانی ها نسبت به شیوع سویه دلتا ویروس کرونا و منجر شدن آن به کند شدن بهبود اقتصاد جهانی نیز جذابیت طلا را برای سرمایه گذاران افزایش داده است.

در واقع کند شدن روند بهبود اقتصاد باعث شده است تا سرمایه گذاران انتظارات خود مبنی بر اینکه فدرال رزرو قصد دارد تا سیسات های مالی خود را زودتر تغییر دهد را کاهش دهند و این می تواند برای طلا بسیار مفید باشد.

البته از طرفی شرایط بازار سهام بهبود پیدا کرده و سرمایه گذاران را مجاب کرد تا به سمت بازار های ریسک پذیر تر حرکت کنند که در نتیجه آن قیمت طلا نتوانست صعود شدیدی را شاهد باشد.

به نظر می رسد در حال حاضر سرمایه گذاران ترجیح می دهد تا از هر گونه سرمایه گذاری بزرگ تا پیش از سخنرانی جروم پاول در سمپوزیوم جکسون هول بپرهیزند.

با این حال طلا تا پیش از این سخنرانی در روز جمعه، به داده های اقتصادی و حرکت شاخص دلار واکنش نشان خواهد داد و با توجه به آن قیمت این فلز گرانبها تغییر خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد