اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چطور از مایع ظرفشویی برای تهیه کمپرس سرد استفاده کنیم؟

کارهایی که علاوه بر شستن ظروف میتوان با مایع ظرفشویی انجام داد.

چطور از مایع ظرفشویی برای تهیه کمپرس سرد استفاده کنیم؟

مایع ظرفشویی:

در خانه هرکسی مایع ظرفشویی پیدا می شود؛ حتی اگر صاحب ماشین ظرفشویی هستید، نمی توانید مایع ظرفشویی نداشته باشید، چون گاهی مجبور به شستن سریع ظروف هستید یا مجبورید چیزی را بشویید که نمی توان در ماشین گذاشت. اما آیا می دانستید کارهای بیشتری با این مایع شستشو می توانید انجام دهید؟

1.کمپرس سرد درست کنید

شما به راحتی می توانید کمپرس سرد خود را با استفاده از مایع ظرفشویی درست کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کیسه پلاستیکی قابل بسته شدن ، 250 میلی لیتر مایع ظرفشویی و 60 میلی لیتر الکل (ایزوپروپیل) است. کیسه پلاستیکی را با این مایعات پر کنید تا حدود سه چهارم پر شود. کیسه را ببندید و آن را به صورت عمودی در فریزر خود قرار دهید. یکی دو ساعت بعد کمپرس سرد مخصوص شما آماده است.

اما چه کارهای دیگری میتوان با مایع ظرفشویی انجم داد؟

2. حشرات روی میوه

با مخلوط کردن مقداری مایع ظرفشویی و سرکه می توانید به راحتی از حشرات روی میوه خلاص شوید.

3. لکه روی صندلی ماشین

این غیرقابل تصور نیست که صندلی داخل ماشین دچار لکه و کثیفی شود، پس درصورت کثیف شدن مقداری مایع ظرفشویی را روی لکه بریزید و آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. مایع ظرفشویی لکه های کثیف و چرب را بدون آسیب رساندن به پارچه از بین می برد.

4.رینگ ماشین یا دوچرخه

برای از بین بردن آلودگی و چربی از لبه های ماشین یا دوچرخه خود ، فقط می توانید از شوینده های ظرفشویی استفاده کنید. یک قاشق چای خوری مایع را به یک سطل آب گرم اضافه کنید و از یک پارچه قدیمی و یک مسواک قدیمی برای از بین بردن چربی و کثیفی استفاده کنید، سپس آن را با آب گرم بشویید و با یک پارچه تمیز خشک کنید.

5. اجاق گاز

به جای برخی از محصولات تمیز کننده گران قیمت برای تمیز کردن اجاق گاز خود ، می توانید از چند قطره مایع ظرفششویی برای حذف غذا و چربی چسبیده به آن استفاده کنید. مقداری صابون را روی یک اسفنج یا پارچه بریزید و از آن برای تمیز کردن اجاق گاز خود استفاده کنید.

6.لکه های روی لباس

وقتی چیزی چرب روی لباس خود ریخته اید ، مهم است که آن را در اسرع وقت بردارید. مقداری مایع ظرفشویی را روی لکه بریزید و آن را کمی مالش دهید. بگذارید مدتی خیس بخورد و سپس لباس را در ماشین لباسشویی بگذارید.

7.ابزارها

ابزارهای شما می توانند با گریس سیاه، بسیار کثیف شوند. آنها را در مقداری محلول آب و مایع ظرفشویی قرار دهید و پس از تمیز کردن. به درستی آبکشی کنید. ابزارها را با یک حوله قدیمی خشک کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد