اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با مصرف این غذاها انواع سرطان ها را از خود دور کنید

برای کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان ها، غذاهای غنی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها وکاروتنوئیدها را در راس انتخاب هایتان قراردهید.

با مصرف این غذاها انواع سرطان ها را از خود دور کنید

برای کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان ها، غذاهای غنی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها وکاروتنوئیدها را در راس انتخاب هایتان قراردهید.

بهترین غذاهای موجود بر روی کره زمین که از دل طبیعت و خاک بدست می ایند یعنی میوه ها سرشار ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی هستند که از سلامتی انسان محافظت می کنند.

توت ها

توت هایکی از بهترین منابع آنتی اکسیدان برای خنثی کردن اثرات رادیکال های آزاد و جلوگیری از آسیب سلولی هستند.
توت فرنگی حاوی آنتی اکسیدان ویتامین cو اسید الاژیک است و می تواند باعث جلوگیری از تشکیل مواد سرطان زا در بدن شود و رشد تومورها را متوقف کند.

توت فرنگی

هویج

هویج، منبع غنی از آنتی اکسیدان هایی مانند کاروتنوئیدها؛ شامل آلفاکاروتن و بتاکاروتن است. اعتقاد بر این است که بتاکاروتن باعث کاهش رشد سلول های سرطانی و همچنین محافظت از سلول ها در برابر آسیب های ناشی از سموم میشوند.

سیر

اگر از بوی سیر و این که تنفس تان بد بو شود نگران هستید، باید بدانید که ترکیبات گوگرد موجود در سیر که علت بوی آن هستند از تشکیل مواد سرطان زا در بدن جلوگیری می کنند و منجر به افزایش سرعت بازسازی DNA شده، سلول های سرطانی را از بین می برند

بروکلی

بروکلی و سایر سبزیجات خانواده کلم نقش مهمی در کاهش سرطان های دهان، مری و معده دارند. این سبزیجات آنزیم های محافظ بدن را افزایش می دهند و از بین برنده مواد شیمیایی ایجاد کننده سرطان هستند. بهتر است این سبزیجات بصورت خام ،بخار پز و نیم پز مصرف شوند .

بروکلی

گوجه فرنگی

لیکوپن موجود در گوجه فرنگی آنتی اکسیدانی است که آن را به ثروتمندترین منبع طبیعی برای مبارزه با سرطان تبدیل کرده است. لیکوپن باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان در مردان می شود و نشان داده شده رشد برخی از سلول های سرطانی از جمله سرطان سینه، ریه و اندومتر را متوقف می کند.

برگ های سبز

سبزیجات تیره رنگ نه تنها منابع غنی از فیبر، آهن، و کلسیم هستند بلکه خواص ضد سرطانی نیز دارند. اسفناج و همچنین سایر سبزیجات تیره رنگ منبع عالی لوتئین هستند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد