اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عالی! این ترفند می تواند مانع از پاک شدن لاک ناخن شما شود

لاک ناخن اغلب به سرعت کنده می شود اما این ترفند ممکن است کمک کننده باشد.

عالی! این ترفند می تواند مانع از پاک شدن لاک ناخن شما شود

یکی از موارد آزاردهنده این است که لاک ناخن شما فقط پس از یک روز لاک زدن، شروع به لب پر شدن می کند و تمام آن کار سخت بیهوده می شود! اما خوشبختانه ما یک ترفند بسیار کاربردی پیدا کرده ایم که ممکن است به شما کمک کند ناخن های خود را مدت طولانی تری لاک زده و بی عیب نگه دارید و از آنها لذت ببرید!

ناخن های محکم

قبل از اینکه به این ترفند مفید بپردازیم ، می خواهیم ابتدا در مورد راهی عالی برای تقویت ناخن ها به شما بگوییم. آیا ناخن های شکننده ای دارید که مدام می شکنند؟ یک راه آسان برای رشد بهتر و قوی شدن آنها وجود دارد. تنها کاری که باید انجام

دهید این است که یک قاشق غذاخوری آب لیمو و سه قاشق غذاخوری روغن زیتون را با هم مخلوط کرده، سپس کمی در مایکروویو گرم کنید. ناخن های خود را به مدت ده دقیقه در این محلول قرار دهید و سپس آنها را با یک حوله خشک کنید. اگر این کار را هر روز انجام دهید ناخن های شما قوی تر شده و آمادگی بیشتری برای زدن لاک نیز خواهند داشت.

این ترفند می تواند مانع از کنده شدن لاک ناخن شما شود

نکات لاک زدن

اکنون، به ترفندهایی که به شما کمک می کند ناخن های خود را زیبا نگه دارید ، توجه کنید!

. اول از همه، مهم است که قبل از شروع لاک زدن، ناخن های خود را به درستی تمیز کنید. ما از سرکه برای کارها و ترفندهای مختلفی استفاده می کنیم که از آن می توان برای تمیز کردن ناخن ها نیز استفاده کرد. یک تکه پنبه را با سرکه خیس کنید و روی ناحن های خود بکشید؛ پس از آن متوجه خواهید شد که لاک ناخن بسیار بهتر به ناخن شما می چسبد.

. پس از تمیز کردن ناخن ها ، باید مطمئن شوید که از یک لایه پایه مناسب استفاده می کنید که به آن همان لایه پایه می گویند. اگر می خواهید از ثابت ماندن لاک ناخن خود اطمینان حاصل کنید این مرحله مهم است؛ علاوه بر آن ، از زرد شدن ناخن ها در زیر لاک هم جلوگیری می کند.

ماندگاری لاک ناخن

. نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید: لاک را بصورت لایه ی نازکی بزنید، زیرا یک لایه ضخیم بسیار سریعتر از یک لایه نازک کنده می شود و لایه ضخیم لاک به درستی به ناخن متصل نمی شود. نکته بعدی مهم است که قبل از زدن لایه بعدی صبر کنید تا لایه اول خشک شود.

. مشابه یک لایه پایه ، باید یک لایه پوششی نیز اعمال کنید. این کار از لاک در برابر کنده شدن بدلیل نیروهای خارجی و خراش محافظت می کند و به ناخن های شما کمک می کند تا مدت طولانی تری ماندگاری داشته باشند.

. سرانجام، آخرین ترفند این است که ناخن های لاک زده خود را در زیر آب سرد شیر نگه دارید؛ این کار موجب سفت شدن صحیح لاک می شود و همچنین از کنده شدن سریع آن جلوگیری می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد