اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظر سنجی: کارشناسان بار دیگر به صعود قیمت طلا رای دادند

در نظرسنجی قبلی کیتکو نیوز بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که قیمت طلا در هفته گذشته کاهش خواهد یافت اما اینگونه نشد و داده های اقتصادی مختلف توانست قیمت طلا را دوباره به سمت صعودی بازگرداند.

نظر سنجی: کارشناسان بار دیگر به صعود قیمت طلا رای دادند

در نظر سنجی قبلی کیتکو نیوز بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که قیمت طلا در هفته گذشته کاهش خواهد یافت اما اینگونه نشد و داده های اقتصادی مختلف توانست قیمت طلا را دوباره به سمت صعودی بازگرداند.

آخرین نظر سنجی هفتگی کیتکو نیوز نشان می دهد که احساسات کوتاه مدت در بازار طلا بار دیگر صعودی شده است. با این حال، بازار طلا همچنان بی ثبات است زیرا به تازگی توانسته افت اخیر خود را جبران کند.

هانسن تحلیلگر بازار طلا اظهار داشت که شرایط فنی طلا در حال حاضر بسیار صعودی بوده و نمودار ها صعود بلند مدت قیمت طلا را نشان می دهند اما سرمایه گذاران ابتدا بر هرچیزی در انتظار این هستند که حرکت هفته پیش روی طلا را مشاهده کنند.

در طول تابستان سرمایه گذاران به طور کلی دنبال افزایش قیمت طلا بوده اند اما نوسانات بسیار شدیدی در بازار طلا اتفاق افتاده است.

در حال حاضر قیمت هر اونس طلا در عدد 1779 دلار بسته شده است و طبق اظهار نظر جیم وایکوف تحلیلگر ارشد کیتکو، طلا در کوتاه مدت اگر صعودی هم نباشد، حداقل می تواند بدون تغییر معامله شود.

در نظرسنجی این هفته 13 تحلیلگر وال استریت شرکت کردند که که هشت نفر از آنها بر این باور بودند که قیمت طلا در روز های آینده افزایش خواهد یافت. 3 نفر از تحلیلگران معتقد بودند که قیمت طلا کاهش یافته و دو نفر نیز نسبت به آینده طلا بی طرف بودند.

احساسات در میان سرمایه گذاران نیز بسیار مشابه با کارشناسان بود. از 914 شرکت کننده در نظرسنجی 517 نفر از آنها به افزایش قیمت طلا رای دادند و 233 نفر به دنبال کاهش قیمت طلا بودند. 164 نفر نیز رای ممتنع دادند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد