اونس طلا2211.92
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
گزارش آگهی

بهترین شیوه استفاده از یوسی در بازی پابجی چیست؟

این روزها نام پابجی را از افراد در همه رنج‌های سنی، بسیار شنیده‌ایم، بازی‌ای رقابتی، اکشن، سراسر هیجان و البته شدیدا اعتیادآور

این روزها نام پابجی را از افراد در همه رنج‌های سنی، بسیار شنیده‌ایم، بازی‌ای رقابتی، اکشن، سراسر هیجان و البته شدیدا اعتیادآور. این بازی سال 2017 منتشر شد ابتدا برای کامپیوتر خانگی ساخته شده بود اما کمی بعد نسخه موبایلی، ایکس باکس و PS آن هم عرضه شد و تاکنون یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک بتل رویال بوده و ملیون ها نفر را در سراسر جهان درگیر خودش کرده است.

شما و دوستانتان در قالب گروه تا حتی صد نفر می‌توانید با هم بازی کنید، از طریق میکروفن و ویس چت درون بازی در ارتباط باشید، همدیگر را از خطرها و غنیمت‌ها باخبر کنید و در کنار هم از یک بازی دسته جمعی لذت ببرید. پابجی عیناً مانند میدان جنگ ساخته شده است با فضای خوفناک و هیجان درگیری و دشمنان آماده و حرفه‌ای. در یک جزیره متروک و اسرارآمیز به صورت تنها یا با گروهی از یاران خود وارد می‌شوید و شما با استفاده از هوش خود و مشخصا ابزار، ماشین‌ها، هلی‌کوپتر و سلاح های بخوصص و غول پیکر باید در میدان نبرد با دیگر گروه ها بجنگید، تمام دشمنان حاضر در گروهای رقیب را از میان بردارید تا اینکه تنها فرد زنده در میدان شما باشید.

گرافیک بالا و سه بعدی، صداگذاری مهیج، درگیری و هیجان، مراحل جذاب طراحی شده، شما را مجذوب خود کرده این حس را به شما منتقل میکند که در یک جنگ تمام عیار هستید.

برای بازی تنها بهره هوشی و استفاده از استراتژی های جنگی، قرار گرفتن در جای درست و جایگیری مناسب، مخفی شدن به موقع و یافتن سلاح کاربردی تعبیه شده در خود بازی کافی نیست.

برای بالا بردن سطح خود در بازی، پیشرفت و کسب امتیاز بیشتر و برخورداری از جوایز و پاداش‌های خود بازی نیازمند این هستید که در جنگ های بیشتری پیروز شوید. این مهم تنها با استفاده از ابراز و سلاح های داخل بازی به دست نمی‌آید چون شما ابتدا که وارد بازی می‌شوید به جز یک دست لباس و سلاحی بسیار جزئی مانند چاقو چیز دیگر در اختیار ندارید اینجاست که نیاز به تقویت تجهیزات احساس می‌شود و شما باید برای آن چاره بیاندیشید.

یوسی پابجی چیست و چه کاربردی دارد؟

کما اینکه طراحان طوری بازی را طراحی کرده‌اند که شما هر لحظه خطر بیشتری حس کنید و سلاح و تجهیزات را درست جایی قرار می‌دهند که شما برای بدست آوردنش باید ریسک کنید و به دل دشمن بزنید. برای دریافت سلاح های به روز و کشنده و تجهیزات جدید و حرفه‌ای و پیشی گرفتن از رقبا، شما راه دیگری هم دارید، باید به یوسی دسترسی پیدا کنید. خب حالا یوسی چیست؟ یوسی ارز رایج درون برنامه ای بازی پابجی برای ارتقاء تفنگ ها و شخصیت ها است که با آن می توانید اسکین چتر نجات بخرید، لباس مجهز یا پک لباس تهیه کنید، بتل پس یا الایت پس بگیرید و وسایل خود را تقویت کنید. با استفاده از یوسی می‌توانید قدرت خود را افزایش دهید همچنین سلاح هایتان را به روز کنید. در نظر داشته باشید هر چقدر لول شما در بازی بالاتر باشد به تبع رقبای شما هم حرفه‌ای تر و مجهزتر به جنگ با شما می‌آیند. بنابراین ظرفیت ها، اقدامات و امکانات خود را با یوسی منحصر به فرد کنید تا پیروز میدان شما باشید. شما نیاز خود در بازی را بررسی کنید، موقعیت خود را ارزیابی کنید و بنابر نیازمندی خود از تجهیزات پیشرفته را با یوسی خریداری کنید.

روش های بدست آوردن یوسی پابجی چگونه است؟

برای بدست آوردن یوسی شما دو راه در پیش روی خود دارید یا باید هزینه کنید و آن را از سایت های معتبرخریداری نمایید یا می‌توانید به طور رایگان آن را دریافت کنید. اما دریافت رایگان یوسی حوصله، زحمت و وقت بسیار می‌طلبد. برای بدست آوردن یوسی می‌توانید پرسشنامه یکی از مقالاتی که پابجی برای شما تدارک دیده است را پر کنید. یعنی پابجی یک سری سوال مطرح می‌کند، با مطالعه مقاله و سپس جواب دادن به آنها به صورت خودکار پاداش‌ها به والت شما واریز می‌شود. یا چالش هایی تعیین می‌شوند، شرط و شروط و مراحلی حین بازی طرح می‌کنند و شما ملزم به رعایت قوانین و قوائد خاص بازی خواهید بود. با رعایت تمامی نکات خواسته شده، شما موفق به دریافت یوسی رایگان از پابجی خواهید شد.

شما تازه زمانی طعم هیجان را می‌فهمید و حضور واقعی و حرفه‌ای در بازی خواهید داشت که با استفاده از یوسی رویال پس و الایت پسِ اکانت خود را فعال کنید و با چالش‌های پر خطر، سلاح‌‎های نادر و لباس ویژه و ماموریت‌های روزانه رو به رو می‌شوید و هرکسی که ماموریت بیشتر و پیروزی بیشتری کسب کند امتیاز رویال بیشتری کسب ‌می‌کند و هیجان به اوج خودش می‌رسد.

البته پابجی برای شما پاداش دیگری هم درنظر گرفته است. برای داشتن یوسی بیشتر شما اگر در زمان مشخص و تعیین شده مراحل را با امتیاز کامل بگذرانید و موفق به تکمیل اهداف خواسته شده در وقت معین شده بشوید، یوسی‌ای که برای تجهیز خود خرج کرده اید را به شما باز می‌گرداند.

مواظب دخل و خرج خود باشید و هزینه هایتان را کنترل کنید و تجهیزات کاربردی و حیاتی را در اولویت قرار دهید، خیلی سمت زرق و برق و گردونه‌های شانسی همچنین وسائل تزئینی غیر رایگان نروید.

سخن پایانی

با توجه به آنچه بالا گفته شد پابجی تجربه یک هیجان واقعی را به شما هدیه می‌دهد و برای کامیابی بیشتر و لذت هرچه تمام تر با تهیه یوسی خود را به یک مبارز بی‌رقیب تبدیل کنید. درست و به جا از یوسی‌ها استفاده کنید تا در انتهای بازی قهرمانی از آن شما باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد