اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا همچنان نزولی است + تحلیل تکنیکال

طلا در حال حاضر شرایط پرنوسانی را شاهد بوده و در حال تجربه یک روند نزولی است اما با این حال برخی از عوامل موجود در بازار مانع از سقوط شدید قیمت طلا می شوند.

قیمت طلا همچنان نزولی است + تحلیل تکنیکال

طلا در حال حاضر شرایط پرنوسانی را شاهد بوده و در حال تجربه یک روند نزولی است اما با این حال برخی از عوامل موجود در بازار مانع از سقوط شدید قیمت طلا می شوند.

هم اکنون سرمایه گذاران چندانی در بازار شرکت ندارند چرا که معامله گران و سرمایه گذاران پیش از هرگونه فعالیت در انتظار انتشار داده های مربوط به اشتغال ایالات متحده آمریکا هستند.

از طرف دیگر فضای ریسک پذیری در بازار نیز افزایش پیدا کرده است و از این رو بازار سهام به رشد قابل توجهی دست یافته است که بازار طلا و دیگر فلزات گرانبها را تحت فشار قرار می‌دهد.

با این وجود کاهش ارزش شاخص دلار آمریکا باعث شده تا روند نزولی قیمت طلا محدود شده و در محدوده ۱۸۱۰ دلار باقی بماند، هم اکنون هر اونس طلای جهانی ۱۸۱۱ دلار قیمت دارد که در روز ۲ دلار کاهش را نشان می دهد.

همچنین برخی دیگر از داده های اقتصادی مانند سفارشات کارخانجات نیز باعث رشد قیمت طلا شد. روز گذشته قیمت طلا تا ۱۸۰۵ دلار سقوط کرده بود که در ادامه روز توانست برای بار دیگر رشد کرده و به بالای ۱۸۱۰ دلار بازگردد.

از منظر فنی تحلیل های تکنیکال نشان می دهند که قیمت طلا در حال تلاش برای حفظ نقطه حمایت ۱۸۰۹ دلاری بوده و در صورتی که این پشتیبانی را از دست دهد، حمایت ۱۸۰۴ دلاری فعال خواهد شد.

افت بیشتر می‌تواند قیمت طلا را سطح ۱۸۰۰ دلاری رسانده و اگر طلا ریزش بیشتری داشته باشد در نقطه کلیدی ۱۷۹۳ دلار حمایت می‌شود که پایین ترین قیمت هفته گذشته محسوب می‌گردد.

از طرف دیگر اولین نقطه مقاومت پیش روی طلا عدد ۱۸۱۳ دلاری بوده و عبور از آن می‌تواند قیمت طلا را با مقاومت بعدی خود در ۱۸۱۸ دلار رو به رو کند. در ادامه طلا در نقطه ۱۸۲۰ دلاری از مقاومت قابل توجهی برخوردار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد