اونس طلا2211.39
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

7 نکته برای جلوگیری از تغییر رنگ دندان هایمان

چگونه از تغییر رنگ دندان های خود باید جلوگیری کنیم؟

7 نکته برای جلوگیری از تغییر رنگ دندان ها

دندان:

همه ما دندان های سالم و سفید دوست داریم. لازم نیست دندان های ما آنقدر سفید باشند که در تاریکی بدرخشند ، اما ترجیح می دهیم دندان هایی داشته باشیم که رنگ آنها تغییر نکند.می دانیم که یکی از راه های جلوگیری از تغییر رنگ ، سیگار نکشیدن است. اما چه کار دیگری می توان برای جلوگیری از تغییر رنگ انجام داد؟

1. دوبار در روز مسواک بزنید

به طور مرتب از مسواک استفاده کنید. علاوه بر آن ، مسواک را بعد از نیم دقیقه کنار نگذارید، حداقل دو دقیقه مسواک بزنید و با مسواک حرکات دایره ای ایجاد کنید.این بهترین راه برای از بین بردن پلاک هاست که حتما باید آن را از بین ببرید.

2. در صورت امکان مسواک برقی بخرید

در مورد مسواک زدن ، مسواک های برقی اغلب پلاک های بیشتری را نسبت به مسواک های معمولی از بین می برند. به هرحال، جرم روی دندان یکی از بزرگترین دلایل تغییر رنگ دندان است.

3. مسواک خود را هر سه ماه تعویض کنید

اگر حداقل دو بار در روز مسواک می زنید، باید مرتباً سر مسواک یا مسواک خود را عوض کنید.اگر موهای مسواک شما فرسوده باشد، برداشتن پلاک سخت تر می شود.پس باید بلافاصله مسواک خود را عوض کنید.

4. غذای "سفید" بخورید!

غذاهایی که حاوی رنگهای زیادی هستند برای دندان شما مفید نیستند. بنابراین ، غذاهای سفید بیشتری را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا از تغییر رنگ جلوگیری شود. مرغ ، برنج و ماهی همه گزینه های خوبی هستند.

5. مصرف چای و قهوه خود را محدود کنید

قهوه ، چای و آبمیوه های صنعتی چند ویژگی مشترک دارند. هر سه مایع هستند و همه حاوی تانن هستند. این ترکیبات شیمیایی موجود در نوشیدنی ها به مینای دندان حمله می کنند که به معنی هم خراب شدن و هم زرد شدن دندان هاست. پس سعی کنید مصرف قهوه ، چای و آبمیوه های صنعتی را محدود کنید.

6. آدامس بجوید

وقتی آدامس می جوید، بزاق تولید می کنید که باعث خنثی شدن اسیدهای دهان می شود. علاوه بر این ، حرکات جویدن ذرات غذا را از لای دندان های شما خارج می کند. برای داشتن دندانهای سالم، آدامس بدون قند بجوید.

7. سبزیجات خام بخورید

خوردن سبزیجات خام در میان وعده نه تنها بسیار سالم است، بلکه برای رنگ دندان های شما نیز مفید است. سبزیجات خام به نوعی بعنوان حلال پلاک روی دندان شما عمل می کند. بنابراین ، همزمان هم مواد مغذی دریافت می کنید و هم دندان های خود را تمیز می کنید. برد - برد!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد